I wish...

vineri, martie 01, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


    A venit primavara! Temperaturile sunt mai prietenoase, soarele mai binevoitor iar pofta de cumparaturi... din ce in ce mai intensa. Tocmai din acest motiv am ales sa incep luna martie cu un wishlist simpatic pentru ca in ultima perioada toata atentia mea a inceput sa se indrepte spre noutati. Spre deosebire de alti ani, nu ma gandesc la hainute in ton cu ultimele tendinte ci spre tinute retro. 
    Sa fie de la varsta, sau o dispozitie usor romantica? Habar n-am! Cert e ca, pe Dresslily am gasit o multime de modele care-mi satisfac aceasta pofta si ca de obicei, m-am straduit sa aleg doar cinci modele frumoase foc pe care sa ti le prezint si tie.

    Pe modelul " daca buline nu e, nimic nu e", am ales o rochie in clos atat de simpatica incat nu am mai putut sa-mi iau gandul de la ea. Mi se pare ca poti sa o porti si cu niste tenisi astfel incat sa-i oferi o nota copilaroasa, dar si cu niste sandale cu toc gros sau, de ce nu, cu niste pantofi cu toc cui. E tare draguta.

    Al doilea model care mi-a atras atentia a fost o rochie tip creion ale carei culori ma fac sa ma gandec la nuantele pe care le avea mama mea in garderoba in perioada copilariei mele. Eleganta dar nu foarte "scortoasa", poate fi purtata atat la birou cat si in cadrul unui eveniment. Consider ca in cazul dansei, tocurile sunt obligatorii dar accesoriile nu sunt neaparat necesare. I-as alatura o bratara subtire si cam atat.

    Cine a zis ca tartan print-ul nu ar putea fi purtat si intr-o combinatie retro? Dupa ce o sa vezi aceasta rochie n-o sa mai poti sa fii de acord cu afirmatia de mai sus.

    Chiar daca ne indreptam cu pasi rapizi spre sezonul cald, eu tot spre visiniuri ma indrept. Mi se pare o nuanta atat de eleganta incat nu pot sa o trec cu vederea. Acest model mi se pare pur si simplu senzational. Ce zici?

   Pentru mine, cireasa de pe tort a fost reprezentata de aceasta minunatie de rochie. Eleganta din toate punctele de vedere, te scoate din anonimat indiferent de evenimentul la care doresti sa participi. Consider ca purtand-o poti sa eclipsezi orice alta tinuta din jurul tau pentru ca...e atat de superba incat nu poti sa o ignori. Plus ca mai beneficiaza si de un pret promotional mai mult decat atractiv. Superba de la A la Z.

     Nici nu-ti imaginezi cate alte modele m-au cucerit dar, prefer sa te las si pe tine sa descoperi toate minunatiile minunate. :)) 
     Tu ce ai pe wishlist-ul din aceasta primavara? La ce poftesti?

Kiss Kiss Dee

P.S.: In cazul in care te-am tentat, am o veste buna pentru tine. Daca folosesti codul DLAnniversary vei beneficia de un discount suplimentar, mai exact: 3$ la comenzile de peste 25$, 6$ la comenzile de peste 50$ sau 12$ la comenzile de peste 100$.
     Pentru a fi sigura ca-i "jefuiesti", aici poti sa vezi toate produsele noi si care beneficiaza de reduceri de pana la 80%.

You Might Also Like

0 comentarii: