Review: Bioderma Sebium

miercuri, mai 15, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    In urma cu cateva saptamani bune, prietenii de la Bioderma m-au cadorisit cu un set de toata frumusetea care continea dpua produse din gama Sebium. Le-am privit cu incantare din prima clipa si mi-am incalcat din nou toate regulile pe care mi le impusesem (stii si tu, acelea in care ma laudam ca nu o sa mai incep mai multe produse destinate ingrijirii tenului in acelasi timp) si le-am bagat in teste fara sa stau pe ganduri.
    Stiam ca o sa-mi placa, pentru ca pana acum nu am intalnit niciun produs Bioderma care sa ma dezamageasca dar unul dintre ele imi starnise curiozitatea intr-un mare fel iar astazi, o sa iti povestesc si tie experienta mea.

    Da, dupa cum presupun ca ti-ai dat seama, fluidul hidratant matifiant Sebium Mat Control a fost cel care mi-a starnit interesul pentru ca in general prefer pielea cu un luciu usor, natural si ma cam feresc de produsele matifiante.
    Promisiunile acestuia ca timp de 8 ore sa hidrateze, matifieze si sa imbunatateasca aspectul pielii datorita texturii corectoare de ultima generatie m-au facut sa uit de dubii si sa il privesc cu o curiozitate sporita. In plus, complexul brevetat Fluidactiv™ regleaza calitatea sebumului, prevenind astfel obturarea porilor, una dintre cauzele aparitiei imperfectiunilor. 
     Sa inceapa testarea!

     Ambalajul sau mi-a placut foarte mult pentru ca pe langa faptul ca are un aspect care te duce cu gandul la ceva impecabil, inocent si natural, acesta este plat si poate fi strecurat cu usurinta si in cel mai mititel portfard.

    Sistemul de dozare este simplu si poti sa utilizezi cantitatea dorita fara sa fii nevoita sa insisti.

    Are un iz floral-fructat care ma binedispune in fiecare dimineata pentru ca da, in cazul in care produsele contin o anumita cantitate de parfum, pentru mine este foarte importanta si aroma sa.
     Consistenta mi se pare asematoare unui fluid-gel, adica un fluid mai consistent iar pentru o utilizare nu ai nevoie de o cantitate foarte mare din produs. In acest mod sunt sigura ca cei 30 ml imi vor ajunge in toata perioada celor 6 luni de valabilitate de la deschiderea sa.
      Acum, dupa ce ti-am prezentat toate aceste "detalii tehnice" sa trecem si la partile mai interesante, referitoare la efectele sale.
    Ei bine, dimineata dupa ce imi curat tenul acesta are o stralucire sanatoasa iar varful nasului are un aspect de proaspat "iluminat". Dupa ce am aplicat fluidul Sebium Mat Control, toata zona a devenit mata. Prima impresie nu a fost chiar pe placul meu dar mi-am dat seama ca, dupa ce aplic machiajul, pot sa iluminez doar zonele in care doresc sa imi straluceasca tenul si zau ca a inceput sa-mi placa aceasta senzatie de... Control... Mat Control.
      Desi nu ma asteptam ca tenul sa fie hidratat si matifiat in acelasi timp am observat ca acesta isi face treaba excelent in ambele cazuri asa ca, respectele mele domnule fluid hidratant matifiant!
     Daca in zilele din "perioada aceea" ma mai trezeam cu cate un inamic inestetic aparut pe ten, de cand il folosesc am observat ca pielea mea a devenit mai pasnica, lucru care nu poate decat sa ma bucure.
     Este o baza pentru machiaj excelenta, weekend-ul trecut am fost la o nunta iar machiajul meu a stat fara sa clinteasca si sa straluceasca in ciuda temperaturilor ridicate timp de... 22 de ore.
     Ingrediente:
AQUA/WATER/EAU, GLYCERIN, CYCLOPENTASILOXANE, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, CYCLOHEXASILOXANE, DIPROPYLENE GLYCOL, POLYMETHYLSILSESQUIOXANE, PEG-10 DIMETHICONE, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, BUTYLENE GLYCOL, SODIUM CHLORIDE, VINYL DIMETHICONE/METHICONE SILSESQUIOXANE CROSSPOLYMER, C30-45 ALKYL CETEARYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, ZINC GLUCONATE, DISODIUM EDTA, SALICYLIC ACID, COMPLEX BREVETAT DAF( DERMATOLOGICAL ADVANCED FORMULATION) XANTHAN GUM, SODIUM HYDROXIDE, DODECYL GALLATE, PYRIDOXINE HCL, FOMES OFFICINALIS (MUSHROOM) EXTRACT, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, PHENOXYETHANOL, FRAGRANCE (PARFUM).

    Stiu ca stii ca sunt o mare fana a lotiunilor micelare de la Bioderma dar in acest an am decis sa mai testez si altceva pentru ca mi se parea ca au aparut atat de multe produse similare incat tare mult mai pofteam la dansele.
     Zis si facut, am testat si am incercat destul de multe sortimente dar in momentul in care am primit-o pe Sebium H2O si am aplicat-o pentru prima data, mi-am dat seama cat de mult i-am simtit lipsa.

    Incercasem sa ma obisnuiesc si cu proprietatile celorlate produse, ba chiar unul incepuse sa-mi placa destul de mult dar in momentul in care am avut la indemana pe competitorul no. 1 mi-am dat seama ca oricat as incerca si oricat de mult mi-as dori sa gasesc ceva asemanator, Bioderma e doar una.
    Si zau ca nu exagerez deloc!

    La fel ca toate lotiunile micelare din gama Bioderma, Sebium H2O  indeparteaza fara mila orice urma de machiaj, chiar si pe cel rezistent dar in acelasi timp este blanda fara sa lase in urma sa senzatii de usturime sau de piele care strange.
    O folosesc si pentru indepartarea machiajului din zona ochilor si de fiecare data cand o folosesc inchei ritualul de demachiere cu un zambet.
    Nu am nimic de obiectat la adresa sa si ma bucur ca am descoperit un nou produs de nota 10.
     Ingrediente:
AQUA/WATER/EAU, PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, SODIUM CITRATE, ZINC GLUCONATE, COPPER SULFATE, GINKGO BILOBA LEAF EXTRACT, COMPLEX NATURAL BREVETAT DAF(DERMATOLOGICAL ADVANCED FORMULATION), FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, PROPYLENE GLYCOL, CITRIC ACID, DISODIUM EDTA, CETRIMONIUM BROMIDE, FRAGRANCE (PARFUM).

    In concluzie, sunt incantata de ambele produse pe care le-am testat si zau ca nu pot sa le ofer decat cel mai mare DA din lume!
    Tu le-ai incercat? Care sunt preferatele tale din gama Bioderma?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: