Review: Trei de la Gerovital Beauty

vineri, mai 24, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


    Nu puteam sa plec in concediu (pentru ca da, pentru mine de  maine urmeaza cateva zile de relaxare totala) fara sa iti povestesc cate ceva despre noile produse care au ajuns in portfardul meu si de care nu cred ca ma voi desparti prea curand. 
    Dupa cum recunosteam intr-o postare publica pe fan page, am fost codasa clasei in Sibiu si am ajuns ultima la receptionarea kit-ului de buzzer din magazinul de prezentare Farmec dar, totusi, ma bucur ca am reusit sa ma mobilizez si sa ajunc sa il ridic. Si chiar daca abia saptamana trecuta am reusit sa pun gheruta pe cele trei produse sugubete din gama Gerovital Beauty, am reusit sa le supun celor mai aprige teste iar astazi iti voi povesti cate ceva despre fiecare in parte.

    In cazul in care nu stiai, gama Gerovital Beauty contine produse destinate fiecarei etape de machiaj, produse ce nu incarcă tenul, ii conferă lejeritate si aspect natural. Produsele contin ingrediente active precum acid hialuronic, pudra de diamant si vitamina E, cu beneficii certificate: hidratare, rezistenta indelungata.
    O sa incep cu produsul care mi-a starnit cel mai mare interes pentru ca, datorita experientelor mai putin placute din trecut, nu am o incredere prea mare in anticearcanele ambalate in tub. Anticearcanul Soft Focus promitea mai mult decat culoare asa ca m-am uitat la el ridicand (mental, pentru ca fizic nu pot) cu scepticism o spranceana: Hai sa vedem ce stii sa faci!

    Am observat ca are o textura destul de densa dar in ciuda acestui aspect, aplicarea este extrem de usoara. Nu folosesc aplicatoare, ma folosesc de degete si tapotez pana la uniformizare. 
    Acopera bine iar nuanta sa mi s-a potrivit la fix. Daca ai tenul inchis la culoare s-ar putea sa ai nevoie de un strat de fond de ten suplimentar dar la mine, nu a fost cazul.
Swatch:

    Tenul are un aspect odihnit iar faptul ca nu se aduna in zona ridurilor fine din jurul ochilor constituie cel mai mare plus din lume pentru mine. Nu am avut nevoie de pudra pentru a-l face sa stea la locul sau si a rezistat in toate conditiile in care a fost aplicat si la toate temperaturile posibile si imposibile fara sa se miste de la locul sau de dimineata pana seara.
    Trebuie sa fii putin atenta in momentul in care il dozezi, deoarece daca aplici o presiune mai mare tubului din material plastic risti sa eliberezi o cantitate mai mare decat cea de care ai nevoie. Daca totusi ai facut-o, nu aplica tot produsul pentru ca daca aplici o cantitate mai mare decat cea optima, vei avea nevoie de pudra pentru a-l face sa stea la locul sau si sa nu se adune.
     Pentru a indeparta urmele de oboseala din jurul ochilor nu am nevoie decat de o cantitate liliputana, lucru care ma face sa ma gandesc ca cei 15ml imi vor ajunge pentru muuult timp de acum inainte. Yay!

    Rujul cremos cu acid hialuronic Criminal Lipstick a fost o alta surpriza placuta pentru ca nu ai cum sa nu indragesti un ruj de calitate cu un ambalaj luxos.

     Da, ambalajul sau a fost primul care mi-a atras atentia deoarece, pe langa faptul ca e negru (atat de elegant) capacul este magnetic si se inchide "automat" astfel incat vei scapa de grija capacelor ratacite prin portfard. 
     Nuanta 01-Roz sidefat, cea testata de mine este un nude destul de intens dar purtabil in orice moment al zilei. 
Swatch:

     Contine particule stralucitoare, dozate perfect, care ofera un luciu discret, natural, de nota 10. Nu ma asteptam sa ma inteleg atat de bine cu rujuri stralucitoare si ma bucur ca nu am refuzat propunerea de a-l testa.
     Avand in vedere faptul ca nu avem de-a face cu un ruj mat cu rezistenta crescuta, as putea sa spun ca Criminal Lipstick este foarte pigmentat, se aplica usor si fara batai de cap si rezista fara retusuri 4-5 ore dupa care culoarea sa trebuie reimprospatata. 
     Nu usuca buzele, nu creeaza niciun disconfort si nu are niciun iz.
     
    Pudra Iluminatoare Gerovital Beauty mi-a facut cu ochiul de prima vedere datorita celor patru nuante pe care le contine si care pot fi purtate atat individual (cu putina atentie in momentul in care le "culegem" din ambalaj) cat si amestecate. Indiferent de metoda pentru care optezi, rezultatul va fi acelasi - o stralucire discreta, eleganta, fara nimic artificial. Bine, in cazul in care doresti un luciu "de revista" poti sa il construiesti fara nicio problema dar va trebui sa insisti putin.

     Eu am folosit-o pentru pometi, pe post de blush si iluminator (adica cel mai des am amestecat nuantele cu ajutorul unei pensule pentru aplicarea blush-ului), sub arcada si in coltul interior al ochiului.

     Mi-a placut pentru ca rezista exemplar si pe tot parcursul zilei nu am nevoie de retusuri suplimentare (ti-am mai zis ca nu sunt genul de persoana care sa umble cu portfardul in geanta asa ca aleg produse care sa reziste si care sa nu ma dezamageasca).
Swatch:

     Trebuie sa precizez ca mie, Diana cea cu ten alb, alb, alb aceste nuante mi s-au potrivit la fix dar daca tenul tau nu are o nuanta deschisa, ar trebui sa te indrepti spre altceva.
    Are o cantitate generoasa de 9 grame si un termen de valabilitate de 36 luni de la deschidere. Perfect, nu-i asa?
    Acum sunt curioasa daca voi reusi sa termin toate nuantele in acelasi timp sau daca ma voi orinta spre alte combinatii favorizand doar unele nuante. Vom vedea.

In concluzie, nu pot sa spun decat ca sunt bucuroasa ca am reusit sa ma mobilizez si sa imi ridic kit-ul de Buzzer, am descoperit niste produse excelente si abia astept sa fac noi descoperiri ale produselor din aceasta gama. Nota 10, Farmec si Gerovital Beauty!

You Might Also Like

0 comentarii: