I wish...

sâmbătă, octombrie 27, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


    Joi, dupa o scurta intalnire cu Deena, in care am discutat multe si marunte, implicit si despre una dintre marile noastre pasiuni comune (makeup-ul, bineinteles) am ajuns la concluzia am nevoie de cateva palete de farduri in viata mea. Tine-te bine! Nu mi-am mai cumparat o paleta de mai bine de UN AN SI JUMATATE iar acest lucru m-a bucurat dar m-a si speriat in egala masura. Bine, da, recunosc, aceasta perioada nu a fost de abstinenta totala, am mai primit cate ceva asa, ca sa-mi bucure sufletul dar totusi... pentru un beauty blogger este o perioada mai mult decat indelungata.
    Si da, mai recunosc ceva. In ultima perioada machiajul meu nu a fost unul foarte complex. Am apelat la nuante naturale, foarte rar la un smokey mai intens dar tot in nuante neutre si mi-am mai facut de cap la cate un eveniment in care scapam printre fardurile din dotare.
    Asadar si prin urmare, astazi public un wishlist dragutel, nu de alta dar Black Friday-ul bate la usa si vreau sa ma prinda cu temele facute in acest an.

    Nu stiu daca ti-am spus dar, spre surprinderea mea, sunt din ce in ce mai atrasa de fardurile mate. Pe cele de la Melkior le tot admiram dar mi-era teama ca pigmentatia lor nu ma va da pe spate. Deena, mai curajoasa din fire, a plasat o comanda si dupa ce le-a swatch-uit cu drag si spor. M-a convins, vreau si eu!
   Nuante piersicii si pamantii, dupa pofta inimii.
   Le gasesti aici, si in cazul in care comanzi o cantitate mai mare primesti cadou si paleta magnetica. Perfect!

    Tot in aceasta categorie includ si frumoasa paleta Matte Supreme de la MUA care mi-a atras atentia de la primul click. Totusi, stiu ca in trecut pigmentatia fardurilor mate nu a fost una wow asa ca stau si ma gandesc daca merita sa actionez sau daca ar trebui sa stau in banca mea.

    Paletele Sleek ocupa un loc important in sufletul meu si cred ca le voi iubi pana la adanci batraneti. Cea la care visez in acest moment face parte dintr-o editie limitata si nu cred ca o sa mai am norocul sa o mai gasesc dar totusi, daca vezi undeva Peach Perfect, te rog sa ma anunti. 
    Ce frumoasa e!
Sursa

    Nebunia Boys'n Berries a ajuns si la mine iar paletele proaspat aterizate pe plai mioritic ma fac sa oftez de fiecare data cand le privesc. Toate-mi plac (cu exceptia celei cu nuante papagalicioase pe care stiu ca n-as explata-o la adevarata sa valoare), nuantele arata excelent iar review-urile pozitive de care se bucura ma fac din ce in ce mai nerabdatoare. 
    Nudelicious mi se pare perfecta pentru oricine, pentru orice sezon, pentru orice gust asa ca am inclus-o in wishlist-ul meu plin de nuante neutre.
Sursa
    Gata! Ma opresc aici!
    Mi-e greu sa aleg o preferata si-mi va fi si mai greu sa ma decid cat mai rational pana la Black Friday dar sper sa reusesc si sa nu cumva sa fac o bocana si sa le iau pe toate (sau ma rog, aproape toate). Nu de alta, dar n-as dori sa intru iar "in post".
    Tu ai inceput sa-ti pregatesti lista pentru nebnia reducerilor? Ce-ti doresti, ce te atrage cel mai mult in aceasta perioada?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: