The bitch is sleeping - part 1

sâmbătă, iulie 27, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Astazi sunt hotarata sa "dau din casa". Voi face niste dezvaluiri pe care nu le-am mai facut pana acum asa ca te rog sa fii pe faza. O sa urmeze un articol cu picanterii.
    De cand ma stiu am iubit somnul. Somnul ala bun, odihnitor, ala de persoane trecute de prima tinerete, stii ce zic? Ei, te asezi in pat, seara, la televizor sau in compania unei carti iar la ora 22:30 esti in compania lui Mos Ene pe taramuri indepartate. Ala-i! Acela in care si daca ti-ai dori nu poti sa mai depasesti orele matinale de trezire, iar la 7:00 maxim-maximorum esti fresh. Ala-i! 
    Da, probabil te incadrezi in categoria persoanelor care nu ma inteleg dar eu sper ca mai exista si alte fapturi dragute care dimineata se trezesc pline de energie si fara strop de aere morocanoase. Hai, spune-mi tu in ce categorie te incadrezi?

    In "tinerete" am avut si momente in care am preferat sa renunt la cateva ore de somn pentru a ma distra dar dimineata eram "drepti" in alerta la aceeasi ora. Ceasul meu biologic functioneaza, nu am nevoie de desteptator si sunt foarte mandra de asta.
    Dar sa revenim la zilele noastre, pentru ca anii de liceu au trecut iar acum, fiecare ora depasita aduce cu ea transformari care mai de care mai inspaimantatoare. Acum, daca sunt treaza pana la ora 24:00 (ce trece de aceasta ora e si mai si) ma transform intr-un mic monstrulet privat de somn sau nu, am gasit o comparatie mai buna: sunt ca bebelusii care au trecut de ora de culcare si devin irascibili si plangaciosi. Fix asa sunt eu iar a doua zi efectiv nu mai ai ce sa faci cu mine pentru ca nu vreau sa ma mai cobor din pat iar pijamalele sunt tinuta de care ma despart cel mai greu. Am incercat sa-mi schimb programul, am incercat sa abuzez de cofeina, am incercat toate metodele posibile si imposibile care sa ma tina treaza dar nu, sunt o persoana matinala, care se culca in acelasi timp cu gainile si asta e!

     Si daca tot am vorbit si de pijamale, astazi doresc sa iti prezint un model pe care l-am gasit pe Lady-line.ro si mi-a intrat la suflet din prima clipa. Pe langa modelul lejer, extrem de comod, mesajul e de milioane sau cel putin eu, il inteleg perfect.


     100% bumbac, confort, lejeritate, perfecte pentru leneveala si somn. Plus ca in lista ingredientelor lor exista si o formula magica pentru ca nu se sifoneaza indiferent de locul pe care il alegi pentru somn. De cand le am suntem de nedespartit. M-as "muta" in ele, zau asa. In cazul in care ti-au atras atentia, le gasesti aici.


     Am ales sa le imortalizez intr-un cadru mai iesit din comun dar despre asta iti voi povesti intr-o postare viitoare pentru seria dezvaluirilor continua.

     Pana atunci tare mult mi-as dori sa stiu care e relatia ta cu somnul? Dar cu pijamelele? Care sunt preferatele tale?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: