InstaMania #84

luni, octombrie 24, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Ce ne facem cand realizam ca timpul zboara si parca nu mai avem timp de nimic? Ne oprim, analizam situatia, mai luam si cate o pauza, ne reincarcam bateriile si o luam de la capat. Eu mi-am propus sa ma relaxez cat mai mult, sa revin la obiceiuri care ma ajutau sa ma "remontez" si sa ma bucur de fiecare clipa. Cunoasteti expresia "Fa rai din ce ai!" nu-i asa? Pai, atunci hai sa facem!


    Saptamana care s-a incheiat a trecut atat de repede incat nici nu am realizat ca ziua de vineri a venit (noroc cu postarile de pe fan page) dar nu pot sa spun ca am fost prea trista. Am asteptat cu nerabdare venirea weekend-ului pentru ca mi-era pofta de cateva zile pe care sa le petrec relaxandu-ma fara nicio grija. Apropo, mi-a fost tare dor de serialele mele preferate asa ca am devorat Chicago P.D., Chicago Fire si The Vampire Diaries (am inteles ca sezonul 8 va fi ultimul iar inceputul sau mi s-a parut promitator).
    Chiar daca imi propun sa mananc sanatos, in momentul in care bunica mea imi pregateste galuste cu prune, uit de toate promisiunile pe care le-am facut. Nu am nicio limita!



    La fel mi se intampla si cand vine vorba de paste. Chef-ul meu personal este un expert si profit de el!



    Sau la bruschette...



    Surpriza Bioderma m-a facut sa zambesc si sa uit de toate produsele destinate ingrijirii tenului care ma asteptau cumintele in baie. Am inceput cu sete noul gel spumant Bioderma Sensibio si va voi povesti cat de curand cate ceva despre el.



    Inchei prezentandu-va un Sibiu frumos, la ceas de seara. Nu-i asa ca va era dor?



     Si-am incalecat pe-o sa si am incheiat InstaMania. Sper ca v-a placut si episodul de astazi si daca doriti sa va delectati cu mai multe poze, ne vedem pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like