Vinerea imbulinata #105

vineri, mai 25, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    E vineri, iar uneori, e ziua dedicata postarilor mele preferate (hai, sa zicem una dintre rubricutele mele preferate, pentru ca restul categoriilor sa nu se supere). Sunt convinsa ca stii deja despre ce e vorba asa ca nu te mai supun niciunui test. Bulinute, bineinteles.
    In ultima perioada m-am axat pe manichiuri simple, fara foarte multe combinatii dar zilele trecute mi s-a facut un dor nebun de bulinute. Si-atunci, cum era sa combin simplitatea cu veselia bulinelor? 
    Foarte simplu! Intr-un mod minimalist!
    Stiu ca ti-am mai prezentat modele asemanatoare dar cel de astazi mi-a placut atat de mult incat n-aveam cum sa  il imortalizez si sa ti-l prezint si aici. Sper sa iti placa!

    Doua buline, asternute pe un fundal alb fac minuni, nu-i asa? 



    Deci, te-am convins?
    Ai purta si tu un model asemanator?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like