OOTD: Moody

joi, aprilie 18, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Nici nu-ti poti imagina cat de dor mi-a fost sa pregatesc si postez o tinuta pe blog. Mi-era pofta de vanatoarea de locatii deosebite, de pregatirile pe care le faceam inainte, de gasirea orei potrivite si de tot ce tine de sendinta foto in sine. Totusi, in momentul in care am ales ziua locul si tinuta, am devenit o adevarata pacoste!
    Cred ca si datorita faptului ca ma asteptam la o vreme frumoasa, insorita si cu temperaturi prietenoase si am primit in schimb cateva raze de soare, o pauza de la rafalele de vant tipic sibiene si racoare din plin. Incapatanata din fire, nu m-am lasat si am spus ca pana la urma voi reusi sa inving toate obstacolele si sa ma prezint in fata ta cu o postare plina de viata, cu iz primavaratic.
    Dupa mai multe incercari am reusit sa ma mobilizez, sa ascund focul care mocnea incent in sufletul meu (De ce tocmai azi a trebuit sa fie atat de racoare si vremea atat de mohorata?, de-aia) si sa iti prezint o tinuta primavaratica perfecta pentru...saptamana viitoare, pentru ca pana la urma ne vor lasa in pace si ploile. Sau cel putin asa sper.



    Am optat pentru o jacheta mustar din "piele", un tricou cu insertii dantelate de la Reserved (dupa cum poti observa se sifoneaza destul de usor), jeansi Bershka si....

o minunata pereche de pantofi inflorati marca Bodyflirt de pe Bonprix.
    Frumosi, cu un toc stabil, perfecti pentru a inveseli orice tinuta indiferent de natura sa. Consider ca pot fi purtati si alaturi de un outfit office, o rochie vaporoasa sau, impreuna cu o pereche de jeansi, asa cum am ales sa-i port astazi.
    
    Sunt comozi, lucrati impecabil si presimt ca o sa abuzez de ei dupa ce temperaturile vor deveni mai prietenoase.
    Din acest sezon, am decis sa ma indrept mai mult spre incaltaminte cu toc si pe look-uri feminine iar acesti pantofi mi se pare ca se incadreaza perfect in peisaj.
    Sa lasam deoparte meteosensibilitatea, sa ne bucuram de primavara indiferent de modul in care ne surprinde si sa ne veselim pentru ca iarna a trecut, iar zambetele trebuie sa ia locul starilor morocanoase!
   Tu cu ce "rezolutii" te pregatesti pentru sezonul cald?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: