Ser corector si crema iluminatoare pentru ochi Anti-Age Global

marți, aprilie 09, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    In luna februarie, Yves Rocher a lansat o noua gama minunata pentru ingrijirea tenului. Este vorba despre Anti-Age Global o gama vegana  ce corecteaza in profunzime toate semnele de inaintare in varsta, datorita Nectarului Vegetal obtinut din muguri, cu formule eficiente ce respecta pielea si Planeta.
    Desi imi propusesem sa astept pana mai terminam macar o parte din produsele pe care le aveam incepute, serul corector si crema iluminatoare m-au facut sa scot din nou copilul curios din mine si sa le atac fara sa stau prea mult pe ganduri.
    Bine am facut! Pentru ca ambele sunt extrem de eficiente iar in cele ce urmeaza ti le voi descrie in detaliu.

    Serul corector mi-a atras atentia la fel ca orice produs de acest gen. Design-ul acestor produse mi se pare atat de cochet incat de fiecare data cand le folosesc mi se pare ca sunt o experta in laboratorul de chimie care inceraca diverse combinatii pentru a obtine elixirul tineretii fara batranete.

    Sugubetul Anti-Age Global promite o piele luminoasa si neteda, iar ridurile diminuate zi dupa zi.
   N-am putut sa-i rezist asa ca nu m-am lasat intimidata de generoasa-i cantitate de 50 ml si l-am inceput rapid.
   Imi place foarte mult materialul din care este confectionata sticluta (sticla reciclabila), o ceramica rezistenta care ma duce cu gandul la materialul din care se confectioneaza mojarele cu pistil ( da, laboratorul de chimie e in mintea mea si-acum) iar pipeta sa iti ofera fix cantitatea necesara unei utilizari.


    Are un parfum placut, putin cam puternic pentru gustul meu  dar am trecut usor cu vederea acest aspect.
    Desi se lauda cu o capacitate de absorbtie rapida, pielea mea are nevoie de putina insistenta pana cand simt ca este absobit in totalitate. Tocmai din acest motiv il folosesc fie seara, fie dimineata, fara sa mai aplic si alta crema hidratanta.
    Imi place pentru ca pielea ramane neteda dupa ce il aplic, hidrateaza foarte bine  iar hidratearea se mentine pana la urmatoarea utilizare.
    Nu as putea sa spun ca face minuni in privinta ridurilor si nu cred ca exista vreun produs care sa faca asta, dar datorita faptului ca o are grija de ea atat de bine, previne aparitia unora noi. 
   Nu mi-a blocat porii, nu mi-a oferit niciun disconfort asa ca nu pot sa-i aduc decat cuvinte de lauda.
   Tenul are un aspect odihnit, hidratat si este rasfatat.
    Ingrediente:

    Crema iluminatoare Anti-Age Global pentru ochi m-a convins rapid sa-i dau o sansa. Priveste si tu forma sa de prezentare si spune daca ai reusi sa-i rezisti.

   Pe langa aspectul vizual mi-a placut faptul ca nu are niciun iz, eu cel putin, n-am simtit nimic, iar consistenta sa este una care pe mine ma multumeste din plin.
    Desi pe site este descrisa ca o crema cu textura de gel, mie mi se pare ca e o crema destul de consistenta dar care se absoarbe rapid.
    Eu o aplic in zona ochilor, masez usor cu ajutorul dispozitivului metalic si apoi adaug si un scurt masaj cu ajutorul buricelor degetelor. Totul se desfasoara in timp record iar produsul mi se pare extraordinar.


    Pielea ramane hidratata pentru mult timp, are si efect iluminar (sau cel putin in cazul meu, pielea din jurul ochilor are un aspect iluminat, sanatos) e o baza pentru machiaj care nu mi-a creat nicio problema asa ca da, imi place la nebunie.
    Are o cantitate de 15 ml si expira la 6 luni de la deschidere. N-o s-o las sa expire! Promit!
    Ingrediente:

   Ma bucur ca am descoperit aceste produse din gama Anti-Age Global, ma bucur ca Yves Rocher este una dintre marcile care e deosebit de atenta si la protejarea Planetei iar ambalajele sale reciclabile m-au fidelizat pentru totdeaunda.
    Jos palaria, Yves Rocher!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: