InstaMania #153

luni, aprilie 15, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


     Astazi m-am trezit plina de energie si de optimism, ceva mai rar vazut in zilele de luni iar aceste sentimente ma surprind si mai tare datorita cauza faptului ca in conditii normale, vremea de afara m-ar fi lovit direct in ceafa si m-ar fi dat peste cap. Poate ca vinovate or fi si gandurile  la mini-vacanta care va urma in curand dar, in principal, cred ca e datorita zilei pe care o asteptam din 2017. 
     Azi e zi de Game of Thrones!Uraaa! Imi doresc sa am o zi plina de activitati care sa ma tina in priza astfel incat sa nu vad niciun spoiler pentru ca diseara am program de dezmat. Abia astept!
    Dar pana atunci, te invit la un nou episod din InstaMania asa, ca sa mai treaca timpul.

    Nu puteam sa incep decat cu una dintre marile mele pasiuni: mersul pe munte. Am reusit un traseu pana la Cabana Valea Sambetei pentru ca mi-era foarte dor si pentru ca imi doream sa ajung sa vad din nou branduse. Traseul a fost minunat, cu mai multa zapada decat m-as fi asteptat dar a fost cald, placut iar vantul si-a facut de cap doar in zona cabanei. Nota 10! Mai poftesc!

    Bineinteles, trebuia sa iti prezint si brandusele cele frumoase, vesele si inocente. Da, sunt in continuare florile preferate.

   Guillaume Musso si-al sau Un apartament la Paris mi-a facut sa-mi amintesc de primele sale romane cu adevarat reusite. 
    Cartea este presarata cu multa actiune, te tine in priza, cu sufletul la gura si pana la un moment dat n-ai niciun habar cine este personajul negativ care sta in spate si te indruma pe diverse piste gresite. Mi-a placut si singurul motiv pentru care am decis sa-i ofer doar trei stelute pe Good Reads a fost datorita deznodamantului usor tras de par care m-a facut sa ma imbufnez putin.
    Oricum, daca poftesti o carte de actiune, nu foarte complicata, cu crime si mistere ti-o recomand.

    Spune-mi drept, ai incercat profiterolul marca Deluxe din Lidl? Daca nu, trebuie sa-l  incerci chiar daca esti la dieta!
    Merita sa trisezi, ti-o spun cu mana pe inima!
    Asa arata inculpatul, asa arata fericirea!

    Un nou inceput era pe lista lecturilor mele de foooarte mult timp si in sfarsit am reusit sa pun gheruta pe ea. Asteptarea a meritata pentru ca e o carte care te "prinde" de la primele sale pagini si abia astept sa ajung sa ma delectez cu continuarea aventurii personajelor principale in... Alaska.


   Si-am incalecat pe-o sa si ti-am prezentat InstaMania!
   Sper ca ti-a placut si episodul de astazi si ne vedem si pe Instagram. Eu sunt@bydeediana.
     Acestea fiind spuse... Let the Hunger Games begin!
    Ah, nu! Asta era din alt film! 
    Winter is here! :))
    Spor sa ai!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

0 comentarii: