Review: Gel de dus crema Yves Rocher Jardins du Monde cu nuca de macadamia

sâmbătă, septembrie 14, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E dimineata, cafeaua proaspata e langa mine iar el alaturi de ea. Sorb linistita din ceasca cu lichidul aromat iar apoi ma gandesc cum as putea sa redau in cuvinte experienta noastra. Ridic usor capacul si mai miros putin gelul de dus care m-a cucerit iremediabil. 
    Da, nu am dubii, am facut o noua desoperire. O aroma delicioasa ma invaluie si daca nu ar fi trebuit sa va povestesc si voua despre el, probabil as fi fugit sa mai fac un dus.
    Desi ma consideram puternica (stiu am mai spus asta) nu am putut rezista in fata articolelor pe care le-am vazut la inceputul lunii pe blogul Mayei si al Cameliei. De fapt, daca stau bine sa ma gandesc, as fi rezistat, daca nu ar fi fost Deena un om la fel de impatimit (sa ne exprimam frumos) ca si mine in materie de miresme si arome placute. Am plasat comanda, am ridicat impreuna coletul, l-am devorat tot impreuna iar reactia la unison la prima adulmecare a fost "Daaaaaaaaaaa". Poate vi se pare prea mult, dar pentru noi, cele care cautam in permanenta arome deosebite, a fost ca un bobarnac aromat dat direct in nas.
    Gelul de dus Yves Rocher Jardins du Monde cu nuca de macadamia imi aduce aminte de perioada liceului cand la Avon, in gama Naturals exista un sortiment cu aroma de migdale dulci. Bineinteles, ca orice produse perfecte acestea au fost scoase din productie dupa aproximativ un an dupa ce le descoperisem iar eu am ramas trista, tanjind dupa aroma delicioasa. Ei bine, l-am gasit!

Ingrediente:

 
    Aroma sa dulce, perfecta pentru sezonul rece inunda baia si iti transforma dusul intr-o experienta extrem de relaxanta. Te rasfata, face o spuma abundenta, iti lasa pielea catifelata si ma face sa oftez de fiecare data cand ma gandesc ca dupa dus trebuie sa aplic si o lotiune de corp iar Jardins du Monde nu are decat geluri de dus. Pacat... Yves Rocher, putem sa speram la lotiuni de corp?
    Este consistent si cremos dar nu la fel ca si cel cu cafea. Totusi, acest aspect nu ma face sa il indragesc  mai putin. 

    Il puteti achizitiona fie din cataloage, sau de pe site - comenzi online sau telefonice, fie din magazinele Yves Rocher (in Sibiu il gasiti in Sibiu Shpping City vis-a-vis de H&M) la un pret de 7.9 lei.
    Nu stiu daca mai are rost sa va prezint concluziile de final, deoarece cred ca v-ati dat seama ca imi place foarte mult si pot sa spun ca in toate comenzile mele se va afla cu siguranta cel putin o bucatica din aceasta potiune cremoasa si frumos mirositoare.

Voi ati folosit acest gel de dus? V-a placut la fel de mult?
Daca nu, va tenteaza?

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like