Review: Gene false ES-A513

joi, septembrie 19, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Cred ca nu mai e un secret pasiunea pe care o am fata de genele false si pe care o dezvolt in mod continuu. Ce sa fac? Nu ma pot abtine, imi plac prea mult. Daca mama natura nu m-a inzestrat cu gene spectaculoase, apelez la artificii in momentul in care doresc sa imi evidentiez privirea pentru ca fara ele mi se pare ca machiajul isi pierde tot farmecul. Cred ca voi, cele care va confruntati cu acelasi impediment ma intelegeti...
    Am preferat mereu gene false care sa arate cat mai natural, am incercat si un model mai dramatic dar pe langa faptul ca mi se parea ca port aripi de fluturi aspectul per-general mi se parea artificial (pentru un machiaj fantezie ar fi fost perfecte dar momentan nu ma aventurez in acea zona).
    Pe kkcenterhk.com am gasit mereu o mare diversitate de modele de gene false, destinate tuturor persoanelor, chiar si celor mai pretentioase iar in momentul in care mi s-a propus sa testez un nou model mi-a fost destul de greu sa ma decid pe care sa-l aleg.
    Dupa indelungi cautari, am ales un set de 5 perechi de gene false negre - ES-A513. Mereu aleg modele "short to long" fixate pe banda din material plastic pentru ca mi se par naturale iar din descrirea acestui model dansele erau incadrate la aceasta categorie.
    



Aspect natural:



Daca nu ati vazut postarea de ieri, o mica demonstratie:





    Pentru a le aplica a trebuit sa tai o mica parte din surplus din partea exterioara iar apoi totul a decurs perfect. Sunt moi, flexibile si usor de manevrat.
    Indepartarea este de asemenea foarte usoara (cu ajutorul unei dischete imbibate cu demachiant presate pentru cateva secunde pe pleoapa). 
     Setul nu contine adezivul special pentru aplicarea genelor, eu folosesc DUO negru. Momentan acest set nu este pe stoc dar sper ca problema sa fie remediata cat mai repede.
    La capitolul transport nu am avut probleme, coletul a ajuns dupa aproximativ trei saptamani la posta vamala "viu si nevatamat", atent impachetat.

    In concluzie, pot sa afirm ca am descoperit un sortiment care este pe placul meu, nu am nimic de obiectat la adresa sa.

Voi ce parere aveti? Nu-i asa ca arata bine?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like