Ultimul produs adaugat pe wishlist

vineri, septembrie 27, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Daca pana acum, puteam sa spun cu mana pe inima ca produsul pe care mi-l doresc cel mai tare este acesta, acum stiind ca este pe drum m-am gandit sa fac din nou turul magazinelor virtuale pe care le vizitez si care ma inspira.
    Ei bine, vazand reducerile acestea am dat un click mic, mic. La inceput eram bucuroasa spunand ca nu am nevoie de niciun produs pana l-am zarit si am ajuns la concluzia ca am nevoie de un pulover cu reni. Neaparat!

Sursa
    Mi se par atat de dragute, atat de vesele incat singurul articol vestimentar la care ma mai pot gandi in momentul de fata este acesta (sau unul asemanator).

Ce parere aveti despre apucaturile mele? Sper ca nu sunt singurul caz.

Kiss Kiss Dee






 

You Might Also Like