Vinerea imbulinata #16

vineri, septembrie 20, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi e zi de imbulinare, ce bineeee!
    Mi-era dor de buline, pe cuvant!
    Pentru bulinutele de astazi m-a inspirat Madalina - una dintre cele mai fidele cititoare ale blogului. Imi spusese in urma cu mai multe imbulinari ca purtase o combinatie negru-galben iar de atunci m-am tot gandit cum sa le combin si eu si sa va prezint o manichiura in care sa le port pe cele doua sus numite. Ideea salvatoare a venit in momentul in care navigam pe pinterest si am gasit o manichiura (pe care din pacate n-am salvat-o) asemantoare - avea mai putine buline, dar eu ... cand puna mana pe instrumentul de punctare nu ma mai pot opri.
    Ce a iesit? Priviti mai jos. 






    Ce parere aveti?
    Mie mi se pare foarte interesanta si cu siguranta voi incerca si alte combinatii.

    Acum va invit si pe la talentatele mele partenere Alexia si Alexantza pentru ca sunt foarte curioasa de modalitatea in care au imbulinat-o astazi.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like