NOTD: Just add something extra

luni, ianuarie 06, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Incepem saptamana cu energie si cu o manichiura frumoasa.
    Mi-am privit ojele si doar una a indraznit sa stea dreapta fara pic de rusine si sa-mi raspunda trufas: Eu sunt cea mai frumoasa!. Si-am ales-o fara sa mai stau pe ganduri.
    Este vorba despre frumoasa Gabrinicu numarul 359 , cu o superba nuanta de roz - rosiatic.
    Dupa ce am aplicat-o, am privit-o si mi-am spus: Ce-ar fi daca as mai adauga ceva in plus?
    Si asa am ajuns la noile mele accesorii metalice pe care abia asteptam sa le vad in actiune.
    Le-am aplicat cu rabdare, am aplicat un strat generos de top coat  (Golden Rose - Gel Look), iar rezultatul a fost pe placul meu. Uneori e bine sa adaugi ceva in plus.









    Ce parere aveti?
    Nu-i asa ca arata bine?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

P.S.: In cazul in care va tenteaza produsele Born Pretty Store, doresc sa va anunt ca acestia au shipping-ul gratutit si folosind codul PML91 puteti beneficia de un discount de 10% din valoarea comenzii.


complex-apicol 

You Might Also Like