OOTD: Sweater weather with something extra

miercuri, ianuarie 15, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Noi, femeile, avem o mare problema...
    Cred ca nu sunt singura persoana care a constatat acest lucru. De fiecare data cand trebuie sa luam o decizie cat mai rapida in legatura cu vestimentatia noastra ne oprim in fata dulapului/dulapurilor oftam, ne bosumflam si apoi afirmam: N-am cu ce sa ma imbrac!. Jale, chin si tanguieli...Ne uitam din nou, incercam sa gasim solutii si apoi ne intoarcem la concluzia de mai sus...
    Exact in aceeasi situatie ma aflu si eu... adesea... Cel mai recent exemplu pe care vi-l pot da e de duminica. La inceputul zilei, vremea parea mohorata. Mi-am spus ca nu-i nicio problema... stau in pat, citesc, ma odihnesc. Apoi pe la ora 12, am vazut cateva raze de soare care au inceput sa razbata printre nori. Prietenul meu spunea ca se insenineaza, eu spuneam ca e imposibil si pana la urma am zarit soarele.
     Cum sa stam in casa?
    Fuga, fuguta, echiparea si la aer cu noi. Si-asa am ajuns sa ma uit cu ura la dulap si sa ma gandesc ce formula fizico-fashion sa aplic pentru a gasi solutia salvatoare. Pana la urma (dupa ce au inceput sa se adune din nou norii ...) am descoperit-o si-am parasit incinta.





    Am combinat obiecte vestimentare noi si vechi axandu-ma pe visiniu, care inca-mi place la nebunie. 
    Mi-am spus ca, daca  temperaturile ne permit, de ce sa nu purtam pulovere? Puloverul vechi/antic a ramas in sifonier din perioada in care fusese in voga iar acum s-a intors printre preferatele mele. Jeansii visinii Tally Weijl Kaitleen Dark Red pe care i-ati putut admira si aici, sunt primii catre care imi intind tentaculele si in prezent.
    


    Vesta a fost noutatea absoluta. Am achizitionat-o pentru a fi purtata la temperaturi asemantoare cu cea de duminica si bine am facut! Am vanat-o pana am prins-o la reducere pe ROMWE si am asteptat-o cu nerabdare. M-a atras datorita imprimeului deosebit din partea din spate si am sperat ca marimea S sa fie lozul castigator. Am avut noroc, mi-e buna si e calduroasa.



    Un machiaj foarte natural a facut echipa perfecta cu tinuta mea asa ca am putut sa profitam de o duminica frumoasa petrecuta in aer liber.


    Ce parere aveti despre tinuta mea?
    Purtati combinatii de acest gen sau va imbracati bine, bine si nu renuntati la hainele groase pana la ivirea primaverii?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like