O ceas frumos ...

duminică, ianuarie 05, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cred ca v-ati dat seama ca astazi, in centrul atentiei se afla un ceas care mi-e tare drag.
    Am intitulat postarea O ceas frumos ca si o adaptare a frumoasei colinde, deoarece a ajuns la mine in pragul sarbatorilor, iar de atunci nu l-am mai dat jos.
    Imi plac ceasurile, sunt accesoriile mele preferate dar din pacate nu imi permit sa imi achizitionez unul de marca sau, chiar daca as avea banii necesari as prefera sa-i redirectionez catre alte "zone" care necesita investitii asa ca, adesea, ma orientez catre ceva ieftin si care sa arate bine.
   Pana acum nu am avut noroc de ceasuri care sa ma dezamageasca iar inculpatul de azi s-a strecurat automat in sufletul meu.
    Chiar daca a venit de peste mari si tari la posta vamala, a ajuns teafar si nevatamat dupa aproximativ trei saptamani de la plasarea comenzii. 


    Am ales un ceas cu o curea confectionata din material plastic (cauciuc) pentru ca de mai mult timp tanjeam dupa unul iar daca din creditul pe care l-am primit mi-au mai ramas niste banuti am preferat sa fac o vizita si la rubrica ceasuri.


    Chiar daca pe site sunt prezentate dimensiunile sale, eu nu le-am analizat ci l-am comandat direct fiindca mi-a placut atat de mult incat n-am mai fost atenta la altceva (nu va recomaand sa procedati ca mine). Am fost o norocoasa, e chiar mai frumos decat mi-am imaginat, cureaua sa este moale, iar marginea aurie, de care initial ma temusem nu arata deloc kitschos.


    Am vazut ca se lauda si cu rezistenta la apa dar m-am gandit ca nu e cazul sa-i testez si aceasta "superputere" deoarece vorbim despre un ceas care a costat 3.71$.


     In concluzie, doresc sa va spun ca ma bucur ca am ales de acest ceas, este o combinatie foarte reusita intre ideea de sport (datorita curelei) si elegant (datorita marginilor aurii) si sper sa avem o relatie de lunga durata. In cazul in care voi sesiza ceva nou, va voi anunta. Pana acum, nu am nimic de obiectat la adresa lui, este preferatul meu si chiar daca ticaie putin cam tare nu ma despart de el nici macar in timpul somnului.

Voi ce fel de ceasuri preferati?
Ce parere aveti depre cel pe care vi l-am prezentat astazi?

Kiss Kiss Dee
    


You Might Also Like