Preferatele lunii decembrie

marți, ianuarie 07, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    A-nceput anul, nu stiu cand au trecut zilele, cert e ca am intarziat cu postarea cu preferatele lunii care a trecut. Timpuleeee ... de ce nu esti si tu mai balnd cu noi?
    Trecand peste nelinistile mele, doresc sa va spun ca in decembrie am descoperit produse noi, care mi-au placut foarte mult  iar astazi doresc sa vi le si prezint:


- Bioderma Sensibio H2O - cap de afis! Multumesc Maya Secret! Rar ma inscriu eu la gieaway-uri dar si cand o fac.... Imi place foarte mult, e foarte blanda  si eficienta in acelasi timp.
- Crema de maini Cien med -  a fost o descoperire neasteptata si deosebit de placuta. Ne intelegem bine, v-am prezentat-o aici;
- Gelul de dus Body Series  a fost un cadou din partea mamicii mele. L-am bagat in baie fara sa ma mai gandesc ca mai aveam incepute si altele si de-atunci il folosesc doar pe el. Nu are o aroma magnifica dar lasa pielea atat de catifelata.....
- [Sheer Skin] Perfect Natural BB Cream - R100D - ramane preferatul meu in materie de BB Cream-uri. Vi l-am prezentat aici si in continuare mi-e tare draga.
- Fondul de ten Golden Rose Moisturizing Cream Foundation - no. 04 a fost una dintre descoperirile interesante din ultima perioada. Chiar daca are un miros cam ciudatel, acopera bine, matifiaza si simt o senzatie de catifelare a tenului cand il folosesc. Voi reveni cu review in curand.
- Uleiul pentru cuticule Trind a avut grija de cuticulele mele de cand l-am primit. Chiar daca inceputul relatiei a fost mai anevoios (nu voia sa mearga, dar l-am fortat) acum ma rasfata la fiecare aplicare;
- Intaritorul Trind - Nail Repair - a devent baza mea preferata. Protejeaza unghia si folosit singur ii ofera un luciu foarte frumos.
- Rjul Giordani Gold mi-a fost cel mai bun prieten. Are o consistenta fosrte placuta si-mi simt buzele hidratate. Ca sa nu mai vorbesc de nuanta sa, Crystalline Maroon care este exact ce mi-am dorit.
- Apa de toaleta VIP Night este produsul care ofera o aroma dulce diminetilor mele. Cateva puff-uri, am zambit si-am iesit din casa. Chiar daca persista doar cateva ore, imi place si il consider potrivit pentru acest sezon.
- Blush-ul MUA cu numarul 06 a fost blush-ul anului! Mi se pare cel mai frumos bulsh cu cea mai frumoasa nuanta! O sa-l recumpar, trebuie doar sa vanez o oferta cu transport gratuit.

In materie de carti.....


    In decembrie am terminat si ultima carte scrisa de Cecelia Ahern - O suta de nume (daca doriti pot sa fac si un top personal al cartilor ei). Este diferita (nu stiu de unde are atatea idei), deosebita, captivanta pana la ultimele pagini. Fiecare dintre noi are o poveste extraordinara si Cecelia stie cum sa surptinda acest aspect prin intermediul randurilor care te fac sa nu mai lasi cartea pana nu o termini.
    Si daca ... este o carte care urmeaza sa fie ecranizata. Ah abia astept! Si Deena e de acord cu mine: toate cartile lui Guillaume merita o ecranizare! E o carte care te pune usor pe ganduri. Ce merita si ce nu merita in viata ta? Care sunt valorile tale? Pentru ce merita sa lupti si la ce  poti sa renunti... Cam multe intrebari nu-i asa? Nota zece cu steluta!

Acestea ar fi preferatele ultimei luni a lui 2013. Sunt curioasa ce ne rezerva  2014 ....
Voi ce ati preferat luna trecuta?

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like