10 pentru inspiratie... #15

luni, iunie 08, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    O noua saptamana isi face aparitia cu pasi timizi iar eu nu pot decat sa ma bucur. Sunt sigura ca vom avea parte zile frumoase din toate punctele de vedere.
    Astazi, am ajuns la episodul cu numarul 15 al postarilor menite sa va aduca un plus de inspiratie si m-am gandit sa il dedic pantalonilor scurti. Nu mai e un secret pentru nimeni faptul ca iubesc acest obiect vestimentar si prin intermediul articolului de astazi mi-am propus sa va  conving isi merita locul in sifonierul fiecareia dintre noi.


    Daca eu ma incumet sa-i port in diverse combinatii in orice sezon, pot sa afirm ca vara este momentul lor. Pot fi purtati atat la plaja, cat si la birou sau seara. Sunt la moda, sunt frumosi asa ca va indem sa va faceti curaj si sa le dati o sansa.

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa

    Acestea au fost propunerile mele si zau ca as vrea sa stiu daca le-ati purta.
   Voi cum combinati pantalonii scurti? Unde ii purtati?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like