OOTD: Zebra print

marți, iunie 16, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Tinuta de astazi se incadreaza in categoria Sa nu spui niciodata, niciodata!.
    Daca pana in urma cu aproximativ 5 ani ma feream de animal print precum necuratul de tamaie, i-am dat o sansa si m-a cucerit. Dupa acest episod nimeni nu ma mai putea opri cand venea vorba de animal print. Pe de alta parte, refuzam categoric ideea de zebra print. 
    As fi purtat un imprimeu de acest gen pe unghiute dar sa-l includ in vestimentatia mea? Nici pomeneala!
     Si totusi, anul trecut am vazut niste trench-uri care aratau extraordinar. Bine, la inceput mi-am spus ca n-o sa cad in plasa sa si am afirmat ca orice persoana "cerebrala"  - Ce imprimeu mai e si asta? Dar in sinea mea, zau ca-mi atrasese atentia. Nu am cedat, nu l-am achizitionat.
    La inceputul acestui sezon am observat ca pe langa imprimeul floral, imprimeurile mai putin obisnuite (pentru mine) incep sa se impuna din ca in ce mai mult iar in momentul in care am zarit aceasta fusta m-am predat. Am capitulat in fata sa si am bagat-o rapid in cos.
    Outfitul de astazi are ca piesa centrala fusta cu zebra print si sper sa va placa cel putin la fel de mult ca si mie.


    Sunt indragostita de lungimea sa, mi se pare perfecta pentru orice moment al zilei.
    Zilele trecute vazusem prin mediul online ca Midi este noul mini si sunt intru totul de acord. Nu trebuie sa ne expunem prea mult pentru a iesi in evidenta. O fusta midi mi se pare mult mai atragatoare decat o fusta mini si daca stim sa alegem modelul care sa ne avantajeze o sa atragem doar priviri admirative.



    De aceasta data am ales sa o port alaturi de un maieu simplu si pentru un plus de culoare, am optat pentru sandalele rosii care pe langa faptul ca sunt frumoase, sunt si foarte comode.


    La capitolul accesorizare am spus pas deoarece in ultima perioada din cauza temperaturilor atat de ridicate prefer sa renunt la orice m-ar putea incomoda (cu exceptia bratarilor).


 Am purtat:
Fusta  ONLY WENDY WHITE - aici;
Maieu Stradivarius - via. Kurtmann;
Sandale - Milanoo;
Accesorii - random & Soufeel;
Ochelari de soare - Firmoo.


    Voi ce parere aveti despre  zebra print?
    Dar despre fustele midi?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like