NOTD: Graphics

joi, aprilie 07, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Nu-i asa ca va era dor de o manichiura conceputa cu ajutorul frumoasei placute de pe Born Pretty Store? 
    Cum nu stiti care? 
  Preferata noastra BP - L013, pe care v-am prezentat-o in nenumarate postari. 
    Va amintiti acum? 
    Stiam eu ca va veti aminti!
    Pentru postarea de astazi mi-am dorit sa concep ceva putin mai diferit, am renuntat la floricele si dantele si am ales un model mai... grafic. Rezultatul mi-a placut foarte mult si abia am asteptat sa vi-l prezint si voua.
    Sper sa va placa!




Am folosit:
- Avon Gel Finish - P807;
- Sally Hansen - Sugar Shimmer Gummy Grapes;
- Cea mai stampilabila oja de la Konad;
- Top coat Farmec - 3D Efect.
- BPS - BP - L013.


    Deci? Ce parere aveti despre manichiura mea?
    Nu am putut sa renunt la combinatia cu texturate care-mi place la nebunie asa ca va trebui sa ma mai "suportati" o perioada. Yay!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like