Review: Ruj lichid mat Melkior X Alexia

luni, februarie 25, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Sunt convinsa ca ai observat si tu ca in ultima perioada mediul online a explodat datorita proaspetei lansari a rujului lichid mat Melkior X Alexia iar eu, m-am simtit obligata sa ii dedic o postare.
    Probabil te vei intreba de ce asa ca, in randurile care urmeaza o sa iti explic pe indelete motivul meu.
    Stii deja ca sunt o fana infocata a rujurilor lichide Melkior si nu credeam ca o sa reuseasca sa ma mai surprinda. Totusi, in momentul in care am vazut modul in care este ambalat, o cutiuta din carton, roz metalizat, mi-am dat seama ca am de-a face cu ceva diferit.

    In interiorul ambalajului misterios am descoperit un ruj lichid de 7 ml a carui nuanta m-a facut sa zambesc. 


    Mi se pare o nuanta perfecta pentru oricine si pentru....orice tip de machiaj. Fie ca mergi la scoala sau la serviciu poti sa il aplici. Daca doresti sa iesi in oras, poti sa te bucuri de un ruj rezistent a carui nuanta nu va ramane in anonimat dar nici nu va iesi in evidenta astfel incat sa iti eclipseze machiajul ochilor. Un nude perfect, ti-am mai spus, nu?
Swatch:


     Aroma sa e diferita fata de cea a rujurilor lichide, mi se pare ca are un iz de bomboane dar nu il vei manca pentru ca e rezistent si nu o sa se estompeze atat de usor.
     Din prima clipa, in care l-am aplicat am decretat: E CEL MAI CONFORTABIL RUJ LICHID PE CARE L-AM FOLOSIT PANA ACUM!
     Daca la alte rujuri mai simteam o senzatie de piele uscata care strange rujul Melkior X Alexia se comporta ca un ruj normal. Nu iti creeaza nicio senzatie inconfortabila iar acest aspecta ii ofera un mare plus din din partea mea.
     M-am spus ca n-o sa reziste la fel de bine, ca trebuie sa aiba el ceva, nu poate fi chiar perfect dar dupa 9 ore de purtare (in care am baut cafea, smoothie, ceai si am mai si mancat) acesta arata exemplar. Intr-adevar, am fost mai atenta in timpul in care am consumat alimentele dar sa poti sa stai linistita si dupa ore, e ceva. Intensitatea sa s-a mai diminuat in zona interioara a buzelor dar nu intr-un mod inestetic sau deranjant.
     Pigmentat, mat, rezistent - este incredibil, zau asa!
    In cazul in care te tenteaza, il poti achizitiona online de aici la pretul de 49.90 lei.
     Concluziile nu cred ca isi mai au rostul pentru ca l-am ridicat in slavi de la primele fraze asa ca da, e rujul spre care ma voi indrepta cel mai des in perioada urmatoare. 
     Felicitari Melkior si Alexia Eram!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

0 comentarii: