Sapte!

marți, februarie 12, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Da, stiu, nici mie nu-mi vine sa cred!
    Au trecut sapte ani de la primul moment in care am apasat butonul (panica) publica. Eram entuziasmata, tematoare, in foarte multe aspecte nestiutoare dar imi doream sa creez lucruri inedite. Aveam o mare pofta de a deslusi misterele blogging-ului, pofta care nu m-a parasit nici acum dar datorita lipsei timpului (sau datorita prioritizarii altor probleme care imi monopolizeaza atentia) am invatat sa mai si aman iar creativitatea mea ma trezea in fiecare dimineata in zorii zilei, cu zambetul pe buze si cu straluciri vesele-n privire.
Sursa

    O fac si-acum pentru ca prefer trezitul dis-de-dimineata in fata noptilor pierdute (In urma unui sondaj personal am realizat ca oamenii din specia mea sunt foooarte putini dar totusi, exista! Aleluia!) dar recunosc ca nu mai reusesc sa o fac atat de des. Oricum, de fiecare data cand ma prezint in fata ta sunt eu, fara paravane, fara prefacatorie, doar cu pofta de povesti sau de fotografie, manichiuri si cine mai stie ce imi va mai veni in minte.
      Am contorizat iar numarul articolelor publicate ajunge la fabuloasa cifra 1588 si da, sunt mandra. Timp de 7 ani am evoluat, am invatat, m-am mai si enervat, m-am descarcat, m-am regasit, m-am relaxat si de fiecare data m-am simtit acasa. E locul in care ma simt confortabil si in care fac doar ceea ce-mi place.
    Nu-mi fac planuri pentru perioada urmatoare pentru ca am observat ca daca nu reusesc sa le realizez acestea creeaza frustrari asa ca prefer sa ma bucur de fiecare clipa pe care o petrec cu monitoru-n fata si cu degetele alunecandu-mi pe tastatura, intrebandu-ma mereu cu ce as mai putea sa te surprind.
     Recunosc, mi-e dor de outfituri si mi-as dori sa resuscitez aceasta rubricuta dar doar dupa ce voi sti sigur ca primavara e aici, mi-e pofta sa-ti mai povestesc despre cate o calatorie si mi-e si mai pofta sa-ti prezint cate un machiaj. Luna trecuta mi-am luat inima-n dinti si am pus mana pe o pereche de gene false pe care le-am aplicat fara eforturi supraomenesti. Doream sa vad daca mai stiu si-am constatat ca  daca eu am reusit sa uit mersul pe bicicleta, dexteritatea in aplicarea genelor false mi-a fost doar usor subrezita.
    Deci da, mi-as dori putin mai mult de la mine, de la timpul de care beneficiez pentru ca acest locsor minunat sa fie si mai simpatic.
      As incheia acum dar inca nu-mi vine sa cred ca au trecut chiar sapte ani, mi se pare ca am clipit si am vazut arhiva incarcata cu articole. Sunt nostalgica in aceasta dimineata, stiu...
     Iti multumesc ca ma urmaresti si ma sustii, e un sentiment extraordinar sa stii ca cineva dintr-un alt loc al lumii, al tarii sau chiar al strazii asteapta cu nerabdare cate un articol nou. Iti multumesc pentru fiecare comentariu, fiecare apreciere, fiecare gand bun. Ma motiveaza si ma fac sa revin cu forte proaspete de fiecare data.
     Sa ne vedem cu bine si in anul care vine! Cu retrospective si mai bogate si cu si mai multa veselie!
    La multi ani, blogule!

Kiss Kiss Dee
    

You Might Also Like

0 comentarii: