InstaMania #120

marți, octombrie 17, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Asta-i! Asta-i toamna care imi place mie! Cu temperaturi blande, frunze ruginii si peisaje care te fac sa scoti nasul afara din casa chiar daca patul te imbie la odihna si cartile asteapta pe noptiera. Asta-i perioada mea preferata din an. Imi place sa las razele soarelui sa-si faca de cap si chiar daca uneori mai regret ca nu am apelat la un SPF mai ridicat, incerc sa profit de fiecare moment indiferent daca sunt sau nu pregatita.
    Voi cum va petreceti timpul liber in aceste zile frumoase?
     Pana in momentul in care veti fi inspirate si imi veti raspunde, va invit la un nou episod din InstaMania, un episod cu de toate.

    Produsele glamour-oase din gama C-THRU au ajuns in ograda mea intr-o zi racoroasa si m-au facut sa zambesc din clipa in care le-am vazut. Nuanta ambalajalui mi-a dat cateva idei referitoare la aroma sa iar in momentul in care am pulverizat in atmosfera un strop din apa de toaleta am inhalat si am oftat multumita: Este o gama perfecta pentru aceasta perioada!

    Si daca tot vorbeam despre surprize, trebuie sa va precizez ca nici Yves Rocher nu s-a dezmintit iar produsele din gama Elixir Jeunesse care ofera un detox pielii noastre si spune Stop efectelor poluarii asupra tenului nostru a ajuns in posesia mea in prag de octombrie si de-atunci ma tooot rasfata. In curand voi reveni cu un articol special pentru ca-mi plac la nebunie aceste potiuni sugubete.
    Mi-am propus sa inving lenea si comoditatea si sa incep din nou sa alerg iar saptamana trecuta am reusit. N-a fost vorba de vreo performanta notabila, vreo 4.5km dar avand in vedere faptul ca orice inceput e greu, ma declar multumita, motivata si determinata sa continui sesiunile de alergare. 

     Nici nu mai tin minte cand am citit ultima data o carte asa, pe nerasuflate. Am visat cartea Ioanei Chicet Macoveiciuc iar in momentul in care am auzit notificarea de pe WhatsApp si am vazut mesajul Deenei in care ma anunta cu mandrie de pretioasa-i achizitie n-am putut decat sa chitai de bucurie si sa-mi astept cumintica randul.
    N-a fost nevoie de prea multe zile fiindca lectura-i captivanta iar Deena este o cititoare inraita asa ca dupa cateva zile, ma laudam la randu-mi cu comoara mult visata.
     Este o carte frumoasa, are de toate, am ras, am dramatizat, la unele capitole mi s-a chircit stomacul de emotie, am plans in hohote (sper ca vecinii sa nu ma fi auzit sau daca au facut-o sa nu le fi provocat vreo spaima) iar la sfarsit am rasuflat oarecum usurata. Mi-as fi dorit ca finalul sa nu fie atat de brusc, mi-as fi dorit puuutin mai mult de la ultimul capitol dar per total, pot sa spun ca e o carte buna care merita atentia voastra. 
    Oricum, fara nicio legatura, in acest moment mi s-a facut dor de Alive si zau ca as reciti-o. Sa vedem, sa vedem....

    Zilele de weekend, in care soarele-i sus pe cer iar peisajele de toamna nelimitate sunt cele mai frumoase!

    Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania! Sper ca v-a placut si episodul de azi si abia astept sa vad ce aventuri ne mai rezerva perioada urmatoare.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like