Preferatele lunii septembrie

sâmbătă, octombrie 07, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    A mai trecut o luna si, ca de obicei, ma intreb cand a zburat timpul. Ne apropiem cu pasi rapizi de sfarsitul acestui an si zau ca nu-mi vine sa cred ca 2017 a avut o viteza supersonica. N-am ce-i face, incerc sa ma obisnuiesc cu ideea si sa scot tot ce-i mai bun si din timpul care a mai ramas.
    Luna septembrie nu a fost o luna a achizitiilor, am folosit mai mult produsele pe care le-am adunat in lunile de vara si m-am bucurat de rasfatul pe care mi l-au oferit. Pentru articolul de astazi am ales fix cinci produse, cele mai folosite, cele mai apreciate, cele mai iubite.

    Crema de maini Hand Food de la Soap & Glory a fost produsul spre care m-am indreptat cel mai des pentru ca pe langa aroma sa deosebit de placuta, hidratarea pe care a oferit-o mainilor mele a fost una de milioane. Imi place foarte mult si cred ca voi suferi in momentul in care o voi termina.
     Si daca tot ne aflam in aceasta zona de interes, lacul de unghii A England - Jane Eyre a fost unul dintre cele mai folosite in aceasta perioada. Mi-era dor de nuante inchise si abia am asteptat sa le port. Oricum cred ca pana la Craciun, perioada in care voi purta mult rosu si auriu, ma voi axa doar pe zona dark a ojelor mele.

    Crema pentru conturul ochilor Floramin de la Complex Apicol Veceslav Harnaj este un produs ieftin, bun, eficient. Hidrateaza excelent si-mi place sa o folosesc si pentru buze in momentul in care simt ca au nevoie de o doza suplimentara de hidratare (din ce in ce mai des in ultima perioada).
    Crema de zi Bioliv de la Cosmetic Plant mi-a fost alaturi in toata luna septembrie, a avut grija de tenul meu si m-a rasfatat cu aroma sa deosebit de placuta. In plus, ambalajul sau (editie limitata aniversara) este unul care-mi place la nebunie.
    Ultimu dar nu cel din urma este scrub-ul Balea cu aroma proaspata a zilelor de vara (pepene). In luna care s-a incheiat nu am renuntat la aromele de vara asa ca m-am bucurat atat de izul sau cat si de efectele unui scrub care lasa in urma sa o piele fina, ca de bebelus.
    Acum, ca e octombrie, sunt pregatita de arome dulci pe care mai ca le-as pune intr-o ciocolata calda, de produse care ofera cea mai buna hidratare si de toate pufoseniile din dotare.
    Voi ce produse ati folosit cu drag si spor in septembrie? Care a fost preferatul vostru?

Kiss Kiss Dee

     

You Might Also Like