Review: Fard perlat Melkior - Dreamin

luni, octombrie 23, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,


    Se intampla azi, fix la ora 10 si daca tot am avut ocazia sa-l testez, m-am gandit sa va si povestesc cate ceva despre el.
    Despre cine?
    Despre noul fard perlat marca Melkior.
    Zilele trecute a ajuns la mine iar in momentul in care am vazut nuanta pe care am primit-o am inceput sa ard de nerabdare. Dreamin, are o nuanta de cupru infuriat, perfecta pentru acest sezon (si numai) iar pentru ochii mei albastri este o binecuvantare. Imi place sa port nuante calde care sa-mi evidentieze privirea iar fardul de la Melkior se incadreaza perfect in categoria fardurilor care vor fi folosite pana la saturatie.
    
    Mi-a fost greu sa-mi "tin mainile acasa" si sa nu-l swatch-uiesc dar de-a lungul timpului fiind beauty blogger, am invatat sa fiu rabdatoare si sa-mi fac de cap doar dupa ce imortalizez produsele despre care vreau sa vorbesc.   
    Dupa ce am observat nuanta, un alt factor care mi-a atras atentia a fost, bineinteles, ambalajul. Mi-a placut la nebunie deoarece sub pastila in care salasluieste fardul exista  un locsor in care se afla o oglinda. 
     Mi se pare o idee foarte buna deoarece putem sa apelam la ea in cazul in care dorim sa verificam/retusam machiajul si constatam ca nu avem o oglinda la noi sau, ne este prea lene sa ne deplasam in zona uneia. Yay for Melkior!
    Trebuie sa mai mentionez si faptul ca este si rezistent deoarece, in urma cu cateva seri, am reusit sa-l scap pe jos si l-am recuperat fara nicio dauna.

        Dupa ce m-am luptat putin cu lumina si am reusit sa obtin pozele pe care le doream, am inceput si testarea. 
    Am observat ca am de-a face cu un fard pigmentat iar pentru obtinerea unei culori intense nu trebuie sa insist absolut deloc.
    Asa cum se lauda, este sidefat dar are si niste irizatii rosiatice care-l fac mai deosebit decat imi imaginasem.
    Se aplica usor, se blenduieste fara niciun efor iar rezultatul final se lasa cu zambete si ovatii.
   Imi place, rezista exemplar si nu am nimic de obiectat la adresa sa.
Swatch:

    Sugubetul in cauza are o cantitate de 4 grame si o valabilitate de 6 luni de la deschidere asa ca o sa-l folosesc cu drag si spor o buna bucata de vreme.
    In concluzie, ma bucur ca am avut ocazia sa-l testez si ca de obicei, Melkior s-a ridicat la inaltimea asteptarilor. Primeste un mare DA din partea mea si acum, dupa ora 10:00 va recomand sa-i acordati si lui o mica atentie.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like