Preferatele lunii iunie

miercuri, iulie 11, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

   Da, in luna iunie am lenevit mai mult, am hoinait mai mult dar asta nu inseamna ca am lasat-o sa treaca fara sa-mi aleg preferatele. Chiar daca nu am facut multe descoperiri, am avut produse care m-au cucerit iar astazi, ti le voi prezenta si tie intr-un articol scurt si la obiect. Pam-Pam! :)

    Cele trei produse Barnangen Beauty care continua sa-mi fie alaturi si in luna lui Cuptor au fost vedetele acestui articol si din momentul in care am apasat butonul publica mi se pare ca-mi plac din ce in ce mai mult. Trebuie sa recunosc ca preferatul meu este balsamul de corp All over rescue, datorita consistentei sale care este perfecta pentru pielea mea. Daca tot stau cu el langa mine, hai sa mai aplic un strat! Mmm! Ce bine e!
    Nu-ti dai seama cat de mult iubesti un produs decat dupa ce folosesti altele, care ti se pare ca-ti plac apoi te reintorci la el si exclami: WOW! Asta mi s-a intamplat cu lotiunea micelara Bioderma Sensibio AR de care m-am reindragostit in iunie. Acum pot sa spun ca e preferata preferatelor si ca ma incanta de fiecare data cand o folosesc.

    Produsul care a fost alaturi de mine pe toata durata concediului a fost Bioderma Photoderm Max Aquafluide. M-a protejat de-a pe parcursul fiecarei excursii si m-a salvat de cateva arsuri cauzate de razele mai mult decat "prietenoase" ale soarelui. L-am aplicat atat pe fata cat si pe toate zonele care erau expuse si in acest mod am scapat si de bronzul de "tractorist" care ar fi putut sa-si faca simtita prezenta. Yay!

   Ultimul (ultimele) dar nu cel din urma, este rujul lichid metalic de la Melkior pe care ti l-am prezentat aici si, dupa ce l-am laudat si l-am tooot purtat s-a ascuns atat de bine incat in momentul sedintei foto a fost de negasit. Nuanta Diva este atat de frumoasa incat n-ai cum sa nu o indragesti iar aspectul metalizat evidentiaza buzele atat de frumos incat de fiecare data cand l-am folosit am primit doar complimente. Plus ca rezista la nesfarsit si nu usuca buzele. Ai putea sa-i ceri mai mult?
    Pe picior de egalitate cu inculpatul de mai sus se afla si Matte Stain tot de la Melkior, nuanta Faithfully. De fiecare data cand doresc sa port un ruj care sa-mi evidentieze buzele dar care sa nu fie foarte intens, apelez la el. Are o nuanta care se potriveste perfect cu nuanta (fantomatica) tenului meu iar rezistenta saeste de milioane.
   Cam atat pe luna care s-a incheiat. Nu am avut foarte multe produse de laudat dar, fiecare m-a cucerit in felul sau si m-am simtit datoare sa iti povestesc cate ceva despre ele. Presimt ca articolul din iulie va fi mai bogat dar nu-ti divulg nimic... inca!
   Tu ce produse ai indragit in iunie? Avem vreun preferat in comun?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like