Catchy Eyes Mascara vs Boombastic Mascara

vineri, februarie 15, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Pentru mine, cele mai dificile postari sunt postarile in care trebuie sa povestesc despre un rimel. Cauza? Cred ca v-am mai spus-o de multe ori si o sa o mai spun si in cadrul acestei postari...
     Astazi va voi vorbi despre cele doua rimeluri GOSH primite pentru testare.
    Am amanat putin momentul prezentarii lor deoarece doream sa imi fac o idee clara despre fiecare in parte.  Avand in vedere faptul ca genele mele sunt blonde, scurte si drepte (minunat) doream sa vad ce le ofera aceste rimeluri atat de laudate.
    Contrar asteptarilor, preferatul meu este Catchy Eyes care promite curbarea, lungirea si definerea genelor.



Recunosc, intotdeauna am fost o fana a periutelor curbate. Fie ca e doar autosugestie, fie ca reusesc cu adevarat, dar am impresia ca genele mele sunt mai curbate datorita acestei periute (dupa cum puteti observa, am fost subiectiva).
- Primul plus il primeste la capitolul ambalare si sigilare, exact la fel ca si in cazul produselor prezentate anterior rimelul era ambalat intr-o folie protectoare;
- Ambalajul dragut, feminin, roz nu are cum sa nu incante o reprezentanta a sexului feminin;
- Inca de la inceput mi-a placut consistenta lui si modul in care se aplica;
- Genele sunt bine definite, nu am avut nici o problema nici la acest capitol;
- Intotdeauna aplic rimelul in doua straturi pentru ca genele mele sa devina "vizibile", am procedat la fel si in acest caz fara ca acestea sa aiba un aspect incarcat, la trei straturi s-a schimbat putin situatia;
- Genele mele nu au fost miraculos alungite, nici nu ma asteptam la asa ceva, dupa cum am mai spus, singura alternativa pentru genele mele sunt genele false in cazul in care imi doresc priviri "de reclama", clipiri de "ventilator". ;))
- Are 8 ml si o valabilitate de 6 luni de la deschidere.
- Mai jos o mica demonstratie (l-am aplicat in 3 straturi):



Celalat rimel primit pentru testare este Boombastic care promite sa aiba un efect de volum, lungire si definire asupra genelor.






-  Plusul pentru ambalare si sigilare i se atribuie si dansului;
- Desi citisem prin blogosfera despre el si despre periuta lui deosebita nu ma gandeam ca va fi atat de diferita fata de rimelurile cu care eram obisnuita pana acum.
- Initial m-a speriat forma ei de "copacel cu multe cioturi", pentru ca altfel nu o pot descrie si m-am gandit ca nu voi reusi decat sa ma murdaresc cu el. 
- Ei bine, nu a fost asa. Periuta este chiar eficienta, separa genele foarte frumos si nu incarca absolut deloc (imi imaginez deja ce efect frumos ar avea asupra unor gene normale...).
- Datorita faptului ca perii sunt mici si desi, nu mi s-a parut ca ofera un super volum genelor ci un volum normal, nimic iesit din comun.
- Partea cu alungirea cred ca am stabilit-o mai sus.
- Are o cantitate generoasa de 13 ml si un termen de valabilitate de 6 luni de la data deschiderii.
- Mai jos o mica demonstratie (aplicat in 3 straturi):



In concluzie, sunt doua rimeluri care mi-au placut, sunt sigura ca posesoarele de gene lungi si dese le-ar aprecia mult mai mult dar, ma gandesc ca nu sunt singura persoana privata de de acest "avantaj" si sper ca cele doua review-uri sa va fie de folos.

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like