Ce produse am mai terminat...

sâmbătă, februarie 09, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi avem program de "lauda de sine", care din cate puteti observa...a mirosit tare bine. ;))
    Pot spune ca am fost harnica doar la capitolul geluri de dus,cu altceva nu ma pot lauda. Marea majoritate a produselor pe care le folosesc sunt  foarte economice sau in cantitati destul de mari dar "consumam pentru a avea motiv sa cumparam" (nu mai vreau sa va nici un produs care sa expire sigilat).


- Dupa cum puteti observa, marea mea dragoste a fost stoarsa pana la ultima picatura, o sa incerc si celalalte geluri de dus Yves Rocher pe care le am pe stoc dar va spun cu mana pe inima ca dansul m-a cucerit - review aici.
- Gelul de dus Balea cu smochine si ciocolata mi-a indulcit momentele de rasfat dar s-a terminat, s-a terminat, un alt gel de dus Balea l-a inlocuit deja;
- Gelul de dus Nivea double effect a fost de asemenea folosit cu spor, review aici;
- Demachiantul bifazic Balea a fost o alta descoperire a anului 201, s-a terminat dar cu siguranta il voi recumpara. Review aici;
- Crema de maini cu alantoina Anian mi-a fost alaturi destul de mult timp, mi-a placut foarte mult. Review aici.

    Acestea au fost produsele pe care le-am epuizat in ultima perioada. Acum in baia mea aromele au fost inlocuite, totul este reorganizat.Pot spune ca ma simt din ce in ce mai bine cand vad ca incep sa diminuez stocurile si sper sa reusesc sa ma abtin si in martie de le achizitionarea produselor destinate ingrijirii corporale. Tineti-mi pumnii! Nu e deloc usor! :)
    Voi ce produse ati reusit sa terminati in ultima perioada?

Kiss Kiss Dee

P. S. Nu uitati, va puteti inscrie la un Giveaway dulce aici si la un Giveaway cu Farmec aici.

You Might Also Like