Chick Lit Time

duminică, februarie 10, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va prezint o noua colaborare, o colaborare putin mai diferita alaturi de doua bloggerite extrem de silitoare.
    V-ati dat seama despre ce este vorba? Astazi, fiecare va va prezenta o recenzie a unei carti de pe raftul Chick Lit, care ne-a placut.
    Ultima carte de acest gen pe care am devorat-o pur si simplu a fost Diavolul se imbraca de la Prada. Din momentul in care am vazut filmul m-am gandit ca actiunea cartii ma va captiva si mi-am dorit foarte mult ca dansa sa isi gaseasca un loc pe raftul micii mele biblioteci.


     Este o carte care va fi traita si inteleasa de orice doamna sau domnisoara care a fost asistenta unui sef barbar. Mie cel putin asa mi s-a intamplat. In momentul in care a aparut filmul eu incheiasem un capitol asemanator al vietii mele iar in carte m-am regasit, daaaa si-nca cum m-am mai regasit....
    "Condimentata" cu stil de Lauren Weisberger, actiunea reda toate dorintele de ascensiune pe plan profesional ale personajului principal si toate obstacolele peste care trebuie sa treaca sau sa le ocoleasca pentru ajunge in locul pe care si-l doreste inca din facultate.   
     Este  o carte in in care astepti cu sufletul la gura punctul culminant, momentul in care Andreeahhhh va exploda si ii va transmite toate cele bune Mirandei, pe care aparent toata lumea o admira, o respecta, o divinizeaza.
     Inca de la primele pagini m-am amuzat, personajul principal chinuindu-se sa conduca o masina cu cutie manuala, am retrait si primele mele exepriente ca sofer, cuvintele binevoitoare ale taximetristilor, repetarea continua a cuvintelor "ambreiaj, bag in viteza, acceleratie", se mai regaseste cineva?
    Mi-a placut de asemenea felul in care este construit personajul principal, o femeie puternica si ambitioasa care are un tel in viata si pentru care isi propune sa faca acest sacrificiu timp de un an. Un an fiind angajata Mirandei Presley, un an avand jobul de asistenta, jobul pentru care "un milion de fete ar ucide".
    Desi ii este greu, demnitatea ii este terfelita, principiile zdruncinate, alimentatia redusa, garderoba in totatlitate reorganizata, in fiecare dimineata alearga "de colo, colo" pentru a-i satisface toate nevoile preaiubitei sale sefe. Bineinteles, alaturi de aceste atributii are parte si de mai multe beneficii de care profita din plin, serveste cafea fierbinte si croissante cersetorilor, lasa bacsisuri grase taximetristilor, incearca sa isi ajute prietena dar in acelasi timp timp trece viata personala pe locul doi.
    Miranda Presley este liderul agresiv, puternic, mofturos ale carei doleante trebuie indeplinite oricat de imposibile ar putea sa para. Eu am incercat mereu sa inteleg si personajele negative, sa le vad complexitatea dar pe ea nu am putut sa o inteleg. O casnicie fericita, doua gemene adorabile, un job de zeita si zero umanitate....ok, treaca de la mine...1% umanitate pentru final.
    Fiecare personaj secundar are un farmec aparte, fie ca e fericit, avar, hiperactiv sau depresiv. Te fac sa ii indragesti.
    Din pacate, cartea are un deznodamant total diferit fata de cel al filmului dar in acelasi timp dragut. Nu vi-l voi spune, va voi lasa pe voi sa il descoperiti.

V-am facut curioase, am incercat sa va dau cat mai multe amanunte despre personajul principal dar totusi sa nu impartasesc prea multe detalii din actiunea cartii? Va atrage cartea care mie mi-a placut atat de mult?

Eu sunt foarte curioasa ce recenzii au pregatit Alina si Cherry Queen.

Kiss Kiss Dee
   

You Might Also Like