Review: BB Cream All in one - GOSH

joi, februarie 21, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Am ajuns si la ultimul produs primit pentru testare de la GOSH.
    M-am bucurat foate mult in momentul in care l-am primit pentru ca BB Cream-urile imi plac foarte mult si imi doresc sa incerc cat mai multe produse de acest gen.
    BB Cream-ul All in one  promite o usoara acoperire, protectie si hidratare. Poate fi folosit si ca si primer.



Culoare/consistenta/aplicare:




Ingrediente:


  -  Plusul pe care il primiste si acest produs este la capitolul ambalare. Ma bucur ca a fost sigilat cu o mica folie din aluminiu.
  -   Prodsul este ambalat intr-un tub negru mat, elegant din material plastic.
  - Nuanta testata de mine este 03 - warm beige. Initial m-am speriat in moemntul in care am vazut culoarea produsului si am fost sigura ca nu o sa mi se potriveasca. Ei bine, produsul se adapteaza nuantei tenului asa ca nu am avut probleme la acest capitol (am aplicat produsul intr-un strat subtire).
   - Are o acoperie mica/medie, nu ma deranjeaza, din fericire nu am probleme cu tenul.
   - Rezistenta este de asemenea mica/medie dupa cateva ore zona T si-a facut de cap in cazul meu. Nu cred ca ar fi potrivit unor persoane care au tenul gras decat cu o cantitate consistenta de pudra.
   - Ca si baza pentru machiaj s-a comportat foarte bine, nu am nimic de obiectat.
   -  La capitolul hidratare sta destul de bine. Nu mi-am simtit tenul agresat de factorii externi in momentul in care l-am utilizat;
   -  Nu are miros, ma bucura acest lucru.
   - Un al plus il ofer pentru prezenta SPF 15, micut, dar prezent;
   - Are o cantitate de 30 ml si o valabilitate de 12 luni de la data deschiderii.

In concluzie, este un produs placut, usor si datorita nuantei pe care am testat-o ... potrivit pentru vara.

Voi ati incercat produsele GOSH?  Ce produs va face cu ochiul?

Kiss Kiss Dee

   

You Might Also Like