Haul MUA

marți, februarie 19, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    In sfarsit am reusit! Mi-am vazut si eu produsele la lumina naturala si am reusit sa le fotografiez.
    Luna trecuta m-am aliat cu Alexantza si Alexia  si ne-am avantat in razboiul  MUA, in goana dupa mult ravita reducere de 50%. Stiti care este dezavantajul unei comenzi la comun? A doua comanda la comun, intr-o alta formula deloc benefica portofelului meu.:))
    La prima comanda plasata a incercat sa imi respect wishlist-ul pe care vi-l prezentasem aici, dar cand am aflat ca fetele s-au decis sa mai plaseze o comanda nu am rezistat tentatiei asa ca am mai adugat si eu cateva produse in cosuletul cu minuni.
    Dupa cateva peripetii, comanda a ajuns la mine, iar captura arata in felul urmator:



- Minunata paleta Glitterball, a fost prima pe lista - pret 4 lire;
- Rujurile MUA nr. 3 si 13 laudate ca fiind cel mai frumos fucsia si cel mai rosu, ruj rosu - pret 1 lira;
- Blushurle MUA nr. 04 (am fost influentata, am vazut ca l-a comandat Alexia si nu m-am putut abtine) si nr. 06 (dupe dupa renumitul Rose Gold - Sleek) - 1 lira;
- Pudra translucida MUA Matte Perfect - mi-am amintit ca in "depozitul" meu nu se afla acest sortiment - 2.30 lire;
- Kit-ul pentru sprancene MUA Pro-Brow - treuia sa incerc sieu minunea - 3.50 lire;
- Pensula E2 - a fost pe lista, a fost bifata - 1.95 lire;

- Pensula E4 - a fost adaugata ulterior - 1.50 lire.



La preturile initiale a fost adaugata reducerea de 50% + transport gratuit si in acest fel mi-am permis sa ma rasfat. Acum oficial sunt in post si la produsele cosmetice.
Sunt multumita de achizitiile mele si ma bucur ca am reusit sa prindem toate produsele pe stoc.

Voi ati profitat de oferta MUA? Daca da, ce produse ati achizitionat? Ce produse v-ar placea sa achizitionati?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like