LOTD: Fresh Orange

miercuri, februarie 20, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Daca vara trecuta Alexandra Stan a promovat  Lemonade, m-am gandit ca eu sa va propun pentru aceasta primavara un Fresh.
    Cred ca stiti deja ca portocaliul este una dintre nuantele mele preferate asa ca look-ul de astazi il va avea in prim plan. 
    Sper sa va placa look-ul meu cuminte cu aer primavaratic.







Close-up:





Produse folosite:
Machiaj ochi:




- Mimididi 3D Diamond Powder EyeShadow -No. 08;
- CUICU Flashing Diamond Single EyeShadow - No. 07;
- Paleta MUA - Undressed;
- Baton corector Elf - Apricot Beige;
- Primer Elf - Sheer;
- Creion Revlon Luxurious - Navy ;
- Creion Ada - alb - linia apei;
- Mascara GOSH - Boombastic;
- Gene false ELF.

Machiaj ten:
- Fond de ten Oriflame  - Ever Lasting  - Nuanta Nude Pink;
- Pudra translucida MUA - Matte Perfect;
- Silky Touch Blush Essence.

Machiaj buze:
- Ruj Oriflame Power Shine Colour Breeze - Pink Paradise;
- Am aplicat  Mimididi 3D Diamond Powder EyeShadow -No. 08 in "zona centrala" a buzelor pentru un plus de stralucire.

Ce parere aveti despre machiajul de astazi?
Se simte adierea primaverii pe pleoapele mele?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like