Noutati in teste

joi, mai 23, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Ieri, am primit un colet cu cateva bunatati de la Cosmetice Originale.
    Am fost foarte incantata in momentul in care am primit propunerea de colaborare si am acceptat fara sa stau pe ganduri mai ales pentru ca, mi s-a propus sa testez si oje. Nu puteam sa refuz...
    In pachetelul cu pricina se aflau urmatoarele produse:

Oja ORLY - Fabulous Flamingo mi-am ales cea mai "turbata" nuanta (lumina nu a avantajat-o in momentul in care am fotografit-o dar o veti vedea in curand intr-o postare dedicata doar ei) pentru ca ma pregatesc pentru nebunia de culori din aceasta vara;
-Gloss Maybelline XL Plumper Volume Seduction nuanta Peachy Flush, pentru ca vara imi place sa port nuante cat mai deschise pentru a-mi evidentia bronzul;
- Nu trebuie sa ne gandim doar la nuanta unghiilor ci si la ingrijirea lor, asa ca am primit si doua pile pentru unghii - Tory Professional, atat de necesare intretinerea manichiurii.

     Acestea sunt noile produse care si-au gasit locul in trusele mele cu bunatati.
    Abia astept sa le testez si sa va impartasesc experienta.
    Ati folosit aceste produse? Ce va tenteaza cel mai mult?

Kiss Kiss Dee 

You Might Also Like