Recenzie: Cartea Viitorului - Cecelia Ahern

joi, mai 30, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Cred ca stiti deja ca sunt o mare fana a  Ceceliei Ahern si ca m-am mobilizat alaturi de Deena si Alexantza si ne-am propus sa ii citim toate cartile.
    Despre P.S. Te iubesc nu v-am povestit deoarece m-am gandit ca deja toata lumea cunoaste succesul care a propulsat-o in top la doar 21 de ani, iar Cadoul vi l-am prezentat aici.
    Astazi a venit randul unei noi carti si anume - Cartea Viitorului.


    Daca pana acum eram obisnuita ca drama sa fie presarata cu mai mult sau mai putin romantism, de aceasta data Cecelia ne surprinde cu un roman captivant cu foarte multe actiune.
    Am citit cartea pe nerasuflate in mai multe zile deoarece lipsa timpului liber ma facea sa pufai sa ma fortez sa stau treaza pentru a citi pentru ca ulterior sa ma trezesc cu cartea in mana precum pensionarii adormiti. Dar sunt mandra de mine, m-am mobilizat si am terminat-o (de fapt nu aveam nevoie de prea multa mobilizare ci de cofeina).
    Actiunea se desfasoara tot in Irlanda iar personajul principal Tamara, o pustoica obisnuita cu viata luxoasa si plina de rasfaturi care traieste alaturi de mama ei drama sinuciderii tatalui si pierderea averii familiei urmand ca cele doua sa se mute intr-un orasel uitat de lume, oraselul natal al mamei ei.
    Noul lor camin este alaturi de fratele mamei si sotia lui, viata este plictisitoare pana in momentul in care  in fata casei opreste un microbuz - o biblioteca ambulanta si isi alege o carte cu un aspect deosebit. Cartea respectiva este un jurnal special, un jurnal in care este prezentata actunea urmatoarei zile. 
    In acelasi timp observa comportamentul ciudat al matusii sale, descopera lucruri care trebuiau sa ramana ascunse, secrete de mult uitate iar in acest fel actiunea cartii este plina de suspans, diferita.
    Finalul, este neasteptat si presarat cu multa drama, recunosc eram tentata sa citesc pe diagonala doar pentru a ajunge mai repede la momentul deznodamantului dar nu am facut-o si ma bucur.
  
In concluzie, Cecelia ne demonstreaza ca si dragostea materna poate fi subiectul principal al unui roman de succes iar ea reuseste sa ne surprinda deosebit de placut.

Recomand Cartea viitorului, un roman de nota 10!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like