Review: Ulei de cocos BIO

vineri, mai 24, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va povestesc cate ceva despre uleiul de cocos primit alaturi de sapunurile naturale pentru testare de la Cosmetice 100% naturale.
    Stiti deja ca am devenit o fana a uleiurilor  naturale si asteptam cu nerabdare sa il testez si pe acesta.
    Uleiul de cocos BIO are 100 ml si este ambalat intr-o sticluta din plastic transparent.


Asa arata dupa o scurta repriza in cuptorul cu microunde.



Producatorul ne prezinta beneficiile uleiului de cocos:
- Ulei de cocos nehidrogenat de cea mai buna calitate pentru piele.
- Uleiul de cocos are nenumarate beneficii pentru piele. Acesta reprezinta un excelent hidratant pentru pielea uscata. 
-  Pe front medical, este utilizat pe scara larga in tratarea infectiilor pielii cum ar fi: psoriazis, dermatita si eczeme. In plus, uleiul de cocos este un agent vindecator puternic pentru arsuri, dureri musculare si vanatai.
- Proprietatile sale antioxidante ajuta la stimularea sistemului imunitar al organismului si la prevenirea imbatranirii premature. In plus, ofera o eliberare de stres uimitoare. Se aplica doar cateva picaturi de ulei pe cap si vei simti o schimbare drastica in starea ta de spirit, desigur, in bine!
-  Ingrijirea parului si scalpului! Uleiul de cocos este cea mai buna solutie naturala pentru hidratarea parului. Ajuta la regenerarea si cresterea sanatoasa a firului de par, oferindu-i in acelasi timp stralucire!
- Pentru masaj! Masajul cu ulei de cocos este o metoda placuta si eficienta de reducere a stresului cotidian si de indepartare a oboselii mentale.
- Vindeca ranile! Atunci cand este aplicat pe taieturi sau pe zgarieturi, uleiul de cocos formeaza un strat fin care protejeaza rana de praful, de bacteriile si de virusii din exterior. Totodata, grabeste vindecarea, accelerand procesul de refacere a tesuturilor afectate.

Ce spun eu:
- L-am incercat in (aproape) toate modalitatile posibile si nu m-a dezamagit;
- Isi schimba consistenta la temperaturi ridicate. La temeratura camerei in zile calduroase ramane sub forma lichida. Eu l-am pastrat in frigider pentru a reveni si a se mentine in forma initiala.
- Nu are miros;
- Ca si lotiune de corp, se absoarbe rapid in piele si ofera hidratare. Pentru zona picioarelor am aplicat doua straturi pentru ca am simtit ca pielea mea avea nevoie de hidratare suplimentara;
- L-am luat cu mine in minivacanta de sarbatori si bine am facut. Am reusit sa ma bronzez/parlesc putin pe picioare deoarece am adormit la umbra si m-am trezit la soare asa ca l-am testat si pe pielea agresata de razele soarelui. Mi-a placut, nu am avut nicio senzatie de disconfort sau usturime iar pielea si-a revenit frumos;
- Nu l-am folosit in zona decolteului sau pe fata deoarece mi-a fost teama de reactii neplacute avand in vedere faptul ca l-am folosit si la temperaturi ridicate;
- Pentru par, il folosesc in combinatie cu miere iar efectul sau asupra parului meu imi place. Acesta arata mai bine, mai sanatos si e mai stralucitor;
- Produsul poate fi achizitionat de aici, la un pret de 12 lei.

In concluzie, am descoperit un produs care imi place si cu siguranta se va afla mereu in casa mea. Da, imi place uleiul de cocos!

Ati folosit uleiul de cocos?Daca da, ce parere aveti despre el?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like