Review: Lotiune de argan cu esenta de flori de portocal - L'Argana Shop

marți, mai 21, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

   Inainte de a incepe postarea propriu zisa as dori sa le urez tuturor celor care isi serbeaza astazi onomastica un calduros La multi ani! si multe bucurii!
   Luna trecuta cei de la  L'Argana Shop mi-au transmis spre testare Lotiunea de argan cu esenta de flori de portocal.
   Am fost foarte incantanta deoarece aroma de portocale este una dintre noile mele preferatesi imi doream de foarte mult timp sa testez uleiul de argan.
    Produsele L'Argana sunt fabricate in Maroc si contin doar ingrediente naturale. Cred nu are rost sa spun mai mult, am fost convinsa, am ales produsul iar astazi va voi povesti despre el.


Sistem de dozare


Ingrediente:

Ulei de argan, esenta de flori de portocal.

Ce spune producatorul:
 
Ulei hidratant linstitor, catifeleaza pielea, lupta impotriva acneei rozacee, a ridurilor, cicatricilor si vergeturilor.

Are un parfum dulce, floral si delicat.

Ce spun eu:

- O sa incep cu aspectul care m-a impresionat cel mai mult si anume, consistenta sa. Este un ulei foarte dens care ofera o hidratare excelenta. Uneori am pielea picioarelor foarte uscata si se decojeste usor.  Ei bine, cu ajutorul a catorva picaturi din acest ulei problema este rezolvata.
- Este nevoie de o cantitate foarte mica pentru ca lotiunea sa isi faca efectul;
- Are o aroma proaspata, puternica in momentul aplicarii care este diminuata in timp. Eu nu am simtit decat cateva note "minore" ale aromei de portocala, mai mult mi s-a parut ca are o aroma fresh/lemnoasa.
- Din pacate zona decolteului meu trece printr-o perioada mai dificila si orice as aplica nu este pe placul ei. Nu s-a inteles prea bine nici cu aceasta lotiune;
- Datorita faptului ca este foarte consistenta nu am aplicat-o pe fata deoarece tenul meu este mixt si mi-a fost teama de micile neplaceri care ar putea sa apara in urma folosirii unui produs de acest gen;
- La capitolul vergeturi nu ma pot pronunta, eu am doar cateva, mici si incapatanate pe care le port mereu si carora nu le pot gasi leacul;
- In schimb, chiar daca nu este mentionat nicaieri, l-am incercat pe par: am aplicat cateva picaturi din aceasta lotiune pe varfuri, am purtat o casca de dus pentru aproximativ doua ore dupa care m-am spalat. Rezultatul a fost mult mai multumitor decat ma asteptam: parul a devenit fin, usor de pieptanat iar aspectul varfurilor net superior;
- Singurul minus pe care trebuie sa i-l ofer este la capitolul ambalare, mai exact sistem de dozare. Datorita faptului ca este foarte dens, capacul sub forma de spray dozeaza foarte puternic produsul iar acesta ricoseaza (nu stiu daca ati inteles ce vreau sa spun). De mai multe ori am pulverizat produs pe piele si m-am trezit cu el ricosandu-mi in ochi. acum pulverizez in palma, dupa care il aplic pe piele, si am scapat si de aceasta problema.
- Are o cantitate de 125 ml si poate fi achizitionata de aici la un pret de 61 lei.
- Lotiunea este valabila pana in 15.03.2014.

In concluzie, am descoperit un produs bun care imi ofera hidratarea de care am nevoie. Imi place, si pe viitor imi doresc sa incerc si celelalte sortimente ale acestei lotiuni.

Voi ati folosit produse cu ulei de argan? Ce parere aveti despre ele?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like