OOTD: I ♥ Spring!

miercuri, aprilie 02, 2014 bydee-make-up 0 Comments

    Hello ladies,

    Am visat la zile insorite toata iarna (care n-a fost chiar atat de iarna in acest an) iar  de cand au aparut nu-mi vine sa mai stau in casa. Copaci infloriti, arome poaspete, cer senin ... am uitat de raceala si-am iesit din casa. Vorba aia "Tratata trece intr-o saptamana si netratata in 7 zile" sau, cel putin eu asta sper. 
   Sa continuam: rochite, fustite, pantalonasi scurti ... Ai, ai, ai. Sincera sa fiu, de cand au inceput reducerile la Kurtmann (momentan sunt la 60%) as comanda cate ceva in fiecare zi. Mi-e teama ca dulapurile mele nu mai pot face fata desi curatenia de primavara a fost finalizata cu succes in urma cu cateva saptamani.
    Pentru tinuta de astazi am optat pentru rochia Bershka Ytaca Light Pink, deoarece mi se pare ca se incadreaza perfect in acest peisaj primavaratic. E vesela, usoara si comoda si face o echipa buna cu geaca de blugi pe care o iubesc si care nu este la prima aparitie pe blog (cu siguranta nu va fi nici ultima).
    Sper sa fiti de acord cu mine si sa va placa tinuta mea.


      Atentie! Urmeaza o avalansa de poze!





    Daca tot e soare si rochia are mici insertii neon, asa ca mi s-a parut potrivita alaturarea unui colier care ma duce cu gandul la mare, o ancora simpatica.





Am purtat:
Rochie Rochie Bershka Ytaca Light Pink (din pacate nu mai este pe stoc) - aici;
Geaca blugi Beneton - old;
Cizme, dres, accesorii - no name;
Colier - gift fom Alexantza.

    Ce parere aveti despre tinuta mea?
    Voi ce tinute purtati in aceste zile frumoase?


Kiss Kiss Dee




You Might Also Like