Review: Gene false Buty Color Handmade Criss Cross Transparent Stem Eyelashes

marți, aprilie 01, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va prezint cele mai comode gene false pe care le-am purtat pana acum.
    De foarte mult timp eram in cautarea unor gene false care sa dea un aer natural unui machiaj, sa nu iasa in evidenta prea mult care sa se confunde cu genele unui om normal (eu nu ma incadrez in aceasta categorie, subliniez mereu acest aspect  - am gene, scurte, rare si drepte).
    Datorita colaborarii pe care o am cu kkcenterhk  mi s-a oferit posibilitatea de a testa mai multe modele iar cele care sunt subiectul principal al acestei postari sunt un vis!
    Stiti ca nu obisnuiesc sa laud gratuit un produs tocmai si din acest motiv simt nevoia de a va impartasi entuziasmul.
    Le-am ales datorita aspectului lor. Pe site, aratau foarte finute iar banda trasparenta care le sustine a fost intotdeauna un plus pentru mine.
    Prima vedere, prima impresie: Zece perechi de gene false, ambalate intr-o cutiuta roz. Yummy!
    Am ridicat capacul si am exclamat: awww ce dragute sunt! Par atat de finute, incat mi-a fost teama sa nu le rup in momentul in care le-am desprins de pe suport. Ei bine, m-am inselat! Pe cat de finute par, pe-atat de rezistente sunt. Sunt fixate foarte bine pe suportul din carton si au fost chinuite putin pana am reusit sa le desprind. Au rezistat cu brio.
   




    Cutia in cauza contine doar genele frumoase, adezivul trebuie achizitionat separat. Pentru mine nu este o problema, folosesc doar DUO si-l iubesc.
    Sunt foarte usor de aplicat, sunt flexibile si nu trbuie sa va chinuiti in momentul in care doriti sa definitivati un machiaj. Pentru mine, dimensiunea lor a fost putin cam mare dar am taiat un "smoc" din partea laterala (exterior) iar apoi totul a fost perfect.
    O mica demonstratie, look-ul il puteti analiza aici:



    Puteti achizitiona setul de gene false de aici la un pret de 15.03$.
    In concluzie, sunt foarte multumita de noile mele gene false Buty Color Handmade Criss Cross Transparent Stem Eyelashes, si nu am nimic de obiectat la adresa lor. Primesc un mare DA din partea mea.

    Ce parere aveti despre aceste minunatii? Nu-i asa ca au un aspect natural? Abia astept sa le folosesc din nou.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like