InstaMania #5

luni, martie 31, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Episodul numarul 5? Da, da, da.
    Cu o mica intarziere deoarece astazi am "inaugurat" si primul meu exudat faringian si primul meu contact cu sistemul medical romanesc. Un vis.... Nu intru in detalii, InstaMania este o postare menita sa relaxeze si sa aduca zambete asa ca, pe locuri... fiti gata... start!


    Un apus care trebuia imortalizat (sincera sa fiu, pe ecranul telefonului arata mai spectaculos).


    Intalnirea cu muntele, mereu spectaculoasa. Aici v-am prezentat intreaga experienta.


        Incepem sa ne descurcam din ce in ce mai bine si cu Follow me to ... (idee preluata de la muradosmann).
    Follow me to Sibiu - Muzeul Astra, vi l-am prezentat aici.


    Follow me to Paltinis (Traseu Poiana Gaujoara - Saua Batrana);


    Follow me to Alba Iulia - un articol despre minunata cetate aici.


    Doua manichiuri care nu au mai ajuns pe blog:



        Biblioteca mea a intampinat o noua surioara.


    Branduse de munte...


    Branduse de casa (Back-focus I hate you!)... sunt mandra de mine. Le-am cultivat, le-am ingrijit si mi-a crescut inima in momentul in care le-am vazut inflorind. Am mai plantat patrunjel si busuioc si astept sa vad daca noua cultura va fi la fel de roditoare. De ce? Pentru ca de fiecare data cand merg la cumparaturi uit de verdeturile aromate asa ca imi place sa le am acsa, proaspete, "home made".


    Flower power continua. Oare v-am mai spus ca-mi plac florile?



    Si-acum vine partea dureroasa... Reprizele de jogging s-au rarit...am reusit o noua performata de peste 5 km iar apoi a venit raceala, guturai sau...naiba stie ce e. La inceput mi-am spus ca nu-i nimic, fortez putin si ma descurc. Nu i-am spus nimic lui Marius pentru ca s-ar fi opus categoric asa ca ... am ajuns acasa, mai tacuta decat de obicei si am plecat la alergat. Dupa un kilometru am inceput sa horcai, am fost nevoita sa-i spun care e motivul pentru care am incetinit si (dupa ce am fost certata) ne-am intors marcand doar 3 kilometri cu promisiunea dublarii lor dupa ce raceala va ramane o amintire. Inca mai lupt cu ea, nu ma las (nu-s nici cea mai cuminte persoana... recunosc).

    Cam atat pentru azi. Nu uitati, ne vedem pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like