NOTD: Best combination

marți, martie 04, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Vineri, in articolul  preferatele lunii februarie v-am prezentat si combinatia lunii iar voi, mi-ati spus ca v-ati dori sa vedeti o manichiura aici, pe blog. Fiind un copil cuminte si ascultator, in weekend m-am mobilizat, am colorat, imortalizat iar astazi va prezint "cea mai cea" combinatie.
    Am aplicat doua starturi din frumoasa Essence - Breaking Dawn - 02 Alice had a vision-again si, la fel ca data trecuta, am mai adugat un strat din Flormar Supershine Miracle Colors - U23. 
    Rezultatul  mi-a placut la fel de mult, mi se pare o manichiura eleganta care atrage priviri admirative fara sa aiba nevoie de alte modele suplimentare.
    Sper sa fiti de acord cu mine.







    Ei, ce parere aveti?
    V-am convins?
    Sunt curioasa daca si voi incercati diverse combinatii cu ojele pe care le aveti. Mie-mi place la nebunie sa le amestec si sa obtin rezultate deosebite.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like