LOTD: Storm

joi, martie 20, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    A venit momentul! Resuscitam rubricuta de makeup! Dupa indelugi asteptari, lupte cu lumina, lenea, timpul si ... genele (despre asta detaliez imediat) am reusit sa ma prezint in fata voastra cu un nou machiaj.
    Zona de confort a fost depasita, datorita intensitatii nuantelor pe care le-am folosit dar rezultatul a fost satisfactor.
    In ultimele zile, am optat pentru machiaje in nuante mai intense datorita vantului nebun si a vremii nehotarate care m-au facut sa uit ca primavara a inceput....
    Acestea fiind spuse, duminica m-am gandit sa va arat si voua ce mai port in ultima vreme, m-am uitat la ceas, indica ora 17:00 si mi-am spus ca timpul imi permite sa incropesc si eu ceva. 
    Le-am insirat pe toate (la cosmetice ma refer), le-am ales si am inceput operatiunea. Dupa ce am terminat machiajul ochilor zambeam satisfacuta si mandra de mine si de rapiditatea cu care m-am miscat. Buuunn, aplic ce a mai ramas, tencuiesc ce a mai ramas de tencuit, mustacesc din nou satisfacuta si apoi ma intreb ce gene as putea aplica pentru un rezultat wow (stiti ca am gene mici , drepte si urate si nu ma pot prezenta in fata voastra fara gene false ....).
      Si asa, imi amintesc de ele ... genele false pe care le-am primit de la kkcenterhk. Perfect! Un machiaj intens cu gene false care ofera un plus de dramatism. Perfect!
    Mhm ... le sot frumos din cutiuta, vad ca sunt destul de rigide dar imi spun ca, pana la urma le voi imblanzi. Si da-i si chinuie-te, si desprinde-le si aplica-le din nou si roaga-te ca nu cumva adezivul sa-ti strice machiajul. Cand reuseam sa le potrivesc in coltul interior, in exterior se desprindeau. Ah...si mrrr... Pachet de nervi! 
    Pana la urma am reusit! Nu arata perfect dar macar, arata cumva! Asa ceva n-am mai patit in viata mea. Probabil, daca le-as aplica altei persoane  mi-ar fi mai usor dar eu, pe mine nu ma mai chinui in acest hal niciodata!
    Mai are rost sa spun ca, soarele-mi zambea de dupa blocuri si pozele mele la lumina naturala s-au dus? Nu cred... Sper ca totusi, macar putin , acolo, sa va placa propunerea de azi.






Close - up:



Produse folosite:
Machiajul ochilor:
- Corector Camouflage Liquid Farmasi - no. 02;
- Primer P2;
- Paleta bh San Francisco;
- Paleta MUA - Undressed;
- Creion Karadium - no. 7;
- Eyeliner Essence - Midnight in Paris;
- Mascara Cat Walk - Golden Rose;
- Gene false AFTER-Bright False Eyelashes Gold Series-B16 - kkcenterhk;
- Adeziv DUO - black;
- Kit sprancene MUA.

Machiaj ten:
- [Sheer Skin] Perfect Natural BB Cream - R100D - no.23;
- Silky Touch Compact Powder - no 04;
- Paleta bh San Francisco - blush + iluminator;

Machiaj buze:
- Ruj MUA - Bare - no. 14.

    Ca o mica paranteza, in cazul in care doriti sa aveti o experienta mai placuta decat a mea, va recomand genele false cu banda transparenta (e flexibila si usor de manevrat). Efectul este similar, efortul este minim (daca poate fi numi efort).
   Sper ca v-a placut look-ul de astazi si ca nu v-am plicitisit cu experienta mea tragi-comica.

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like