Masca home made pentru un ten fericit

duminică, martie 02, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Luna trecuta mi-ati spus ca v-ati dori sa cititi cate ceva si despre mastile home made pe care le prepar. 
   Citit, bagat la cutiuta, executat!
   Daca cineva imi spunea in urma cu 2-3 ani ca o sa-mi prepar acasa mastile pentru fata, ma strambam si spuneam ca asa ceva n-o sa se intample niciodata (asta spuneam si referitor la gatit si inca mai exista persoane care nu ma cred cand le spun ca am ajuns sa prepar inclusiv ciorbe). Ei bine, sa nu spui niciodata, niciodata...Acum le iubesc, imi face placere sa caut ingrediente "minune" sa vad exact cum se comporta pe tenul meu, sa le combi in toate modurile posibile si imposibile.
    Astazi, doresc sa va vorbesc dspre o masca pe care am preparat-o de nenumarate ori in sezonul rece si pe care voi continua sa o folosesc si in continuare dar combinata cu iaurt pentru ca smantana + ten mixt in sezonul cald nu este o combinatie prea fericita.
    Acestea fiind spuse, sa trecem la ingredientele retetei mele.
    Avocado. Cine n-a auzit de el si-ale sale proprietati binefacatoare?
- calmeaza, hidrateaza si catifeleaza pielea uscata;
- recomandat pentru tratarea arsurilor solare
- benefic intratarea parului deteriorat (inca nu am incercat o masca de par cu avocado, dar e pe lista).
 


    De mica, bunica mea m-a invatat ca, castravetele este mana cereasca pentru frumusetea noastra. Ieftin si bun, de ce sa nu il folosim?
- hidrateaza si catifeleaza;
- curata tenul;
- ofera o senzatie de prospetime de nedescris;
- este un tonic foarte bun, ajuta la micsorarea porilor;
- este de asemenea un aliat impotriva arsurilor solare si al pistruilor.


    Si ultimul ingredient magic: Smantana!
    Cine a incercat o masca cu smanatana stie ca ofera hidratare exceptionala. Eu prefer sa o folosesc in locul mierii deoarece aceasta din urma este lipicioasa si putin mai greu de manevrat. Asta nu inseamna ca las mierea deoparte. Nu, nu - o folosesc doar daca stiu ca 10-15 minute pot sa stau cumintica, fara sa fac miscari bruste si sa murdaresc totul in jurul meu.
Sa revenim la smantana...
- Emolienta, hidratanta si iluminatoare (nu stiu daca este cel mai potrivit termen dar, dupa ce aplic o masca cu smantana observ si acest efect).



    Cu cele trei ingredente de mai sus am decis sa imi rasfat tenul.
    Pentru "o portie" am folosit 1/4 avocado, cateva bucatele de castravete si o lingura de smantana.
   Initial, am incercat sa le pasez incet si cu rabdare dar apoi blenderul mi-a atras atentia. In doi timpi si trei miscari, masca mea astepta sa fie aplicata.
    Rezultatul meu arata ca o inghetata de fistic.


    Am aplicat-o, iar dupa zece minute tenul meu radia, arata odihnit. Pielea fina si catifelata mi-a dat de inteles ca aceasta combinatie  e un real succes.
    Folosesc adesea aceasta reteta si de fiecare data am parte de acelasi rezultat. Ma bucur ca m-am gandit sa le combin, deoarece sunt incantata de efecte.

    Voi ati incercat reteta mea?
    Ce masti va mai preparati acasa?

Kiss Kiss si o duminica de vis!

You Might Also Like