InstaMania #4

luni, martie 17, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Zi de luni, cam nehotarata, sper ca totusi primavara sa-si faca simtita prezenta iar vremea sa nu mai fie atat de capricioasa...Pana atunci, va servesc cu o noua portie din InstaMania.


    Am avut doua saptamani destul de ... solicitante, si contul bydeemakeup a beneficiat de postari mai rare dar totusi, uitandu-ma la poze mi-am dat seama ca am cu ce sa ma prezint in fata voastra.
    Nu ma pot abtine si trebuie sa incep cu cel mai mare succes inregistrat: jogging time!


    Poza de weekend - in timpul saptamanii alergam pe intuneric....
    Am inceput sa postez si realizarile noastre, lucru care pe mine ma motiveaza enorm. Nu stiu daca pe voi am reusit sa va determin sa faceti putina miscare (oriunde) dar eu simt ca pot din ce in ce mai mult.
    Suntem determinati, suntem siguri ca vom reusi sa ajungem la cel putin 6 km, sper doar sa "creasca ziua", sa schimbe ora si ... cam atat, ambitie avem.
    Aplicatia pe care o folosesc pentru "contorizarea" kilometrilor este Caledos Runner - pentru Windows Phone, pentru Android puteti folosi fara nicio problema RunKeeper.

    V-am mai spus ca freziile imi plac la nebunie? Aroma lor este atat de placuta incat mi-ar placea sa am in permanenta cateva buchete rasfirate prin casa.


    Priveste cerul! continua. Momentan, aceasta poza este preferata mea.


    Niste unghiute care nu au ajuns pe blog. E o combinatie care mi-a placut la nebunie, daca va intereseaza, pot sa o refac.


    Am trecut la arome de primavara si in ceea ce priveste aromaterapia. Yankee sunt "the best!".


    Relaxare de duminica, cu o lectura care ma face sa tanjesc dupa ciocolata ...


        Si ciocolata aferenta ...


    Sambata, am reusit sa facem prima excursie, prima descoperire din acest an. V-am impartasit experienta aici.


    Inchei episodul de astazi, cu mandrie! De ce? Fiindca in sfarsit am reusit sa fac un tiramisu delicios! Crema a fost excelenta si ma bucur ca nu m-am lasat (au fost inregistrate multe esecuri) pana nu am reusit sa obtin rezultatul la care  visam.


    Asta-i tot!
    Sper ca v-a placut postarea de azi  si sunt sigura  ca saptamanile care vor urma, o sa fie din ce in ce mai reusite! 

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!
    

You Might Also Like