OOTD: Inspired by ... Addison Montgomery

miercuri, martie 05, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Sa nu-mi spuneti ca n-ati auzit de Addison Montgomery! Iar raspunsul vostru vine instant: esti nebuna!
    Pentru cele care nu sunt fane ale serialelor, respectiv Grey's Anatomy si/sau Private Practice doresc sa va descriu putin personajul. 
    O femeie puternica, independenta, frumoasa si foarte eleganta. In toate episoadele in care am vazut-o m-a cucerit datorita atitudinii sale si, dupa parerea mea, vestimentatia sa impecabila a contribuit la succesul pe care l-a avut asupra publicului. Daca stau bine sa rememorez episoadele, cred ca este singurul medic care apare frecvent purtand tocuri. Mai ales la inceputuri, cand tinutele protagonistilor erau formate din halate si adidasi
    In Private Practice, actiunea e putin mai diferita si astfel putem sa ne bucuram mai mult de stilul fiecarui personaj. Ei bine, ea este o aparitie! Mereu la "patru ace", mereu cu tinute de invidiat.
    Pentru outfitul de astazi, am imprumutat cate ceva din stilul sau, pe care il adopt adesea si in viata de zi cu zi si care simt ca mi se potriveste si mie.


    Mi-am dorit foarte mult o jacheta eleganta iar cea pe care o port astazi m-a surprins in cel mai placut mod. Are un material excelent si este perfecta pentru aceasta perioada.



     De camasa nu va mai spun nimic, stiti deja ca mi-o doream de foarte mult timp.


    Un inel supradimensionat este intotdeauna binevenit. Multumesc Alexantza.


    Zilele trecute citisem ca in acest an, fusta midi este in tendinte. Acum vine si intrebarea mea: cand n-a fost?  Mi se pare o lungime care ofera eleganta dar si sex appeal. 
    Recunosc, sunt o mare fana a acestor modele si, pana anul trecut ma feream de fustele scurte precum "necuratul de tamaie". Acum port fara nicio problema fuste/rochii care au orice lungime dar inima mea le va apartine pentru totdeauna celor midi.


    Pantofii sunt exact cum mi-i imaginasem. Eleganti, relativ comozi, confectionati dintr-un material sintetic lacuit. Vor fi in topul meu in aceasta primavara. Mi se par perfecti!


Am purtat:
Jacheta - aici;
Camasa - ROMWE;
Fusta - Tara Fashion (old);
Pantofi - aici;
Accesorii - gift;
Ochelari - Firmoo;
Dres - no name.

    Ei, ce parere aveti despre tinuta mea?
    Va place? Ati purta-o sau vi se pare prea serioasa?
     

Kiss Kiss Dee

P.S. Romwe ne ademneste cu noi tentatii

This item you must have!
Romwe Off-white Aztec Tribal Cardigan.$15.99 on 6th March only!
Free shipping to the worldwide, 30 days money back Guarantee.
Never miss out! http://www.romwe.com/romwe-offwhite-oversized-aztec-tribal-cardigan-p-69353.html
 
  

You Might Also Like