OOTD: A splash of yellow

marți, martie 11, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Stiu ca v-am mai spus ca galbenul este una ditre culorile care ma fascineaza in ultima perioada.
    Fie ca e un accesoriu, o bluza, o rochie sau ... orice, daca are putin galben ma face sa zambesc. 
   Pe dansa (click aici) am descoperit-o in momentul in care navigam pe site intrebandu-ma ce rochite mi-as dori sa port in aceasta primavara. Scurt dialog interior: Daca-i scurta, macar sa fie dreapta...Daca-i scurta si dreapta, sa nu fie prea simpla...Daca as alege gri? ... Daca-i gri e cam trista...uite, uite si cu galben...
    Si asa am ajuns la ea. Am cochetat cu ideea marimii S dar apoi, m-am gandit sa aleg varianta sigura, marimea M. Cea mai buna alegere! Am indragit-o din prima clipa si a asteptat cu nerabdare o zi insorita in care sa o scot la promenada.
    Astazi, ea e vedeta mea.


    O rochie care mi se pare perfecta pentru o plimbare: decenta, comoda si frumoasa.
    Materialul este moale si calduros si, un mare plus din partea mea: rochia este captusita.




    Buzunarele (functionale) sunt mascate cu cate un fermoar metalic.



    Cu cizmele v-ati mai intalnit si in alte postari. Le iubesc si incerc sa mai profit putin de ele, pana la venirea temperatilor care ne vor face sa renuntam la incaltamintea de iarna.


    Preferatele mele: inele si flori. Accesoriile perfecte.



Am purtat:
- Rochie - aici;
- Dres - no name;
- Cizme - gift;
- Accesorii - gift from Alexantza.

Ce parere aveti despe tinuta mea? Va incanta galbenul?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like