InstaMania #3

luni, martie 03, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Am decis sa incep aceasta saptamana cu InstaMania fiindca au trecut cele doua saptamani si incerc sa ma tin de cuvant si sa postez periodic.



    Dupa cum puteti observa, in timpul saptamanii viata mea nu este foarte palpitanta dar in weekend-uri tind sa va sufoc cu poze. Imi place sa fotografiez tot ce-mi iese in cale si sa va arat frumosul care se ascunde in cele mai mici lucruri.
    Sa incepem cu inceputul.
    Cum am zarit cateva raze de soare am scos bocancii la testat. Erau nerabdatori sa fie incaltati asa ca au avut grija sa nu ma dezamageasca. Sunt usori, au o talpa flexibila si sunt perfecti pentru drumetii.



    Prima gargarita din acest an. am imortalizat-o si apoi am lasat-o sa isi continue siesta la soare.


    De Dragobete am sarbatorit cu briose delicioase si frumos ornate.


    Continuam sa alergam. Si pe ploaie si pe vant. Am reusit performanta de a alerga pe lumina, s-a intamplat chiar ieri. 
    Si daca tot vorbim de performante, doresc sa va anunt ca am reusit! Am depasit pragul psihologic de 4 km! Cand am vazut pe ecranul telefonului 4.164 km imi venea sa topai de fericire (pacat ca ma cam dureau muschii). Stiu ca pentru unii nu este "mare branza" dar pentru mine, care oboseam doar cat urcam scarile pana la etajul 2 este un vis. Pana la vara o sa fim asi (si nu de bata, cum spuneau profesorii pe vremea mea).
    Sa stiti ca nu-s spuse degeaba vorbele alea cu "Cunoaste-ti limitele iar apoi depaseste-le". Eu am ajuns sa mi le cunosc, bat pe la 0.6 - 0.7 km, dupa aceea tine doar de mine. Nu-i usor dar la sfarsit e tare satisfacator. Incercati si voi, o sa vedeti.


    Sarbatorim Martisorul cu un ornament frumos, reinventat, flori, dulciuri si zambete.




    Eu il rasfat cu dulciuri, el ma rasfata cu paste ...



    Smoothie, smoothie si iar smoothie. De cateva ori pe saptamana ne delectam cu bauturi sanatoase si delicioase. Am renuntat de foarte mult timp la sucuri dar uneori, mi se face dor de cate o doza de Cola (moft  de moment - trece...).


    Daca nu mergem in excursii si vremea e frumoasa, fugim rapid la Zoo. V-am spus ca privelistea e minunata, acum au aparut si floricele cu care v-am poluat sambata si ... ma bucur ca papagalii sunt din nou afara asa ca mergem sa ii hranim. A se intelege foarte clar: a hrani animalele nu inseamna popcorn, pufuleti si alte porcarii! Eu nu inteleg de ce oamenii fac acest lucru! Pe cuvant! Animalele si pasarile nu au voie sa manance toate prostiile!
    Asa, mi-am spus oful... Daca nu aducem de acasa seminte, le dam firisoare de iarba sau crengute salcie iar ei, ne lasa sa-i mangaiem. Preferatii nostri sunt cei din specia Papagal Calugar sunt mari, pufosi si frumosi. Ahhh...imi vine sa-i iau pe toti acasa!


    Ne relaxam, citim si ne pregatim de o noua saptamana care sper sa aduca temperaturi ridicate si vreme frumoasa.


    Oare am "vorbit" din nou mai mult decat permite legea?
    Daca va plicitisesc, va rog sami spuneti.
    Pentru mai multe poze, va astept pe instagram. Eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like