NOTD: Spring Pieces

luni, martie 10, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Incepem saptamana cu o manichiura care incearca sa convinga primavara sa-si faca simtita prezenta. 
    Am apelat la nuante pastelate si am adaugat si cateva floricele (nu ma puteam abtine).
    De aceasta data floricele sunt mai elegante, negre, stilizate cu putin auriu.
    Ca de obicei, water decals-urile mi-au infrumusetat manichiura, au fost usor de aplicat si deja ma gandesc sa extind aria de acoperire si sa le aplic pe toate unghiutele. Oare ar arata bine sau ar fi prea mult?
    Pana data viitoare, cand vom elucida misterul....va invit sa imi spuneti ce parere aveti despre manichiura de azi. 






    Minunile pot fi achzitionate de aici, la un pret de 0.88 $.
    Va place manichiura cu care am inceput saptamana?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!
 
P.S.: In cazul in care doriti sa achizitionati aceste frumoase water decals, doresc sa va spun ca Born Pretty Store va ofera transport gratuit (coletele ajung la posta vamala) si, utilizand codul PML91, veti beneficia de un discount suplimentar de 10%.


complex-apicol 


You Might Also Like