OOTD: Hurricane

marți, martie 18, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Ce face un om normal atunci cand peste tot se anunta cod galben de vant, vijelii & co? Sta in casa la caldura, doarme, se relaxeaza ...
    Ce face Diana atunci cand peste tot se anunta cod galben de vant, vijelii & co? Iese ca o sageata afara pentru a poza un nou outfit.
    Neinspirata (ca sa fiu finuta) alegere.... Mi-am spus si eu, si-a spus si Marius cand am iesit din casa. Si totusi, am plecat. Daca mi-am propus ceva nici cea mai puternica vijelie nu ma opreste!
    Ei, nah! Nici chiar asa! Nu m-a oprit, dar m-a aerist bine de tot! 
   De cand imi doream eu sa am cateva poze cu pletele-n vant? Va spun sincer ca de mult timp. Dar totusi...nici chiar asa...
    Cu ochii in lacrimi (din cauza vantului, evident) cu buza inferioara tremurand (din cauza crivatului, evident) azi va prezint un outfit ... Pe aripile vantului de Sibiu!


    Am avut noroc, pentru ca am optat pentru o pereche de pantaloni scurti de aici pentru ca daca as fi ales o fusta Marlin Monroe ar fi fost mic copil (stiti ... renumita scena ...).



    Am profitat de o pauza intre doua rafale si am surprins rapid momentul!


    Apoi, a inceput din nou ...




    Si la final, una dintre cele mai amuzante poze ...


    Am purtat:
- Pantaloni scurti - Kurtmann;
- Camasa Romwe;
- Geaca TB Dress;
- Dres - no name;
- Botine - Leonardo (old);
- Accesorii - no name.

    Concluzii de final: 
- daca cei de la meteo anunta un cod galben, uneori mai si nimeresc;
- daca te uiti pe geam si vezi ca varfurile copacilor se indoaie din cazua vantului inseamna ca cei care au facut prognoza pentru o duminica de martie nu au fost rautaciosi, au stiut ei ceva...
- daca deschizi geamul si auzi vantul cum suiera nemilos, e semn rau, nu-i nicidecum sunetul brizei;
- daca soarele straluceste, nu e o garantie ca temperaturile sunt blande;
- daca ai observat toate cele de mai sus, imbraca-te adecvat sau tremura cu mandrie (nu uita sa zambesti)!

 Ce parere aveti despre tinuta mea? Ati purta-o in conditii meteo favorabile?

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like