Review & Swatch: Golden Rose Mineral Terracotta Powder

vineri, aprilie 25, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Astazi doresc sa va prezint un nou produs Golden Rose care m-a facut sa zambesc (din nou). Pana acum, nu am descoperit vreun produs care sa ma faca sa stramb din nas nemultumita, imi plac si credeti-ma le supun unor adevarate teste inainte de a-mi exprima parerea vis-a-vis de proprietatile lor.
    Mineral Terracotta Powder - este vedeta zilei. Mi-a atras atentia datorita aspectului sau deosebit. M-a incantat ideea unui produs Terracotta "compartimentat" (nuantele nu sunt amestecate) si am ales nuanta cu numarul 05 din mai doua motive.
     In primul rand, m-am gandit  ca pudra pe care o foloseam la momentul respectiv va trebui combinata cu un produs mai inchis pe perioada verii asa ca Mineral Terracotta Powder s-a potrivit la fix.
    A doua idee care mi-a incoltit in minte a fost ca produsul mai sus mentionat va putea fi folosit fara nicio problema si pentru conturare.
     Ambalajul, atractiv si elegant ca al tuturor produselor Golden Rose nu m-a dezamagit nici de aceasta data. In cutiuta de carton am descoperit si buretelul destinat aplicarii pudrei dar pentru mine este inutil, folosesc doar pensula pentru un efect cat mai natural.



    In spatele capacului transparent se afla dansa. O pudra intr-o nuanta mai inchisa decat nuanta tenului meu dar care, aplicata cu pensula nu lasa impresia de masca sau ten incarcat. S-a inteles foarte bine cu tenul meu de la prima lor intalnire. Iluminatorul, are o nunata de bej sidefat fara glitter, care mi se pare perfect pentru zona pometilor.


Swatch:


    Probabil va intrebati daca face ceea ce promite.
     Raspunul meu este categoric DA. Ofera tenului un aspect natural, catifelat fara sa incarce. Matifiaza, iar zona T (cea care este problematica in cazul meu) este domesticita pe tot parcursul zilei. Pentru mine, acesta este cel mai important aspect. Nu am nevoie de acoperire mare, nu am probleme cu acneea, am un ten destul de prietenos care are nevoie doar de putina atentie suplimentara a zonei T.
    La capitolul conturare face o treaba excelenta, nu am nimic de obiectat.
    Iluminatorul este discret, perfect pentru un machiaj de zi care sa nu iasa in evidenta sau care sa te faca sa arati precum un glob disco. In zilele in care apelez la un machiaj natural il folosesc doar pe el si efectul este mai mult decat multumitor.
    Este rezistenta, nu am nevoie de niciun retus suplimentar de-a lungul celor zece ore in care nu sunt acasa (da, sunt genul de domnisoara care nu umbla cu trusa dupa ea asa ca am grija sa folosesc produse care sa reziste, sa reziste, sa reziste ....).
    Nu are miros, are o cantitate de 12 grame si o valabilitate de 18 luni de la deschidere.
    Poate fi achizitionata de aici la un pret de 30 lei.


In concluzie,  nu am nimic de obiectat la adresa pudrei Golden Rose Mineral Terracotta Powder  si sunt sigura ca in aceasta vara (si nu numai) imi va monopoliza atentia.

Voi ati folosit-o? Daca nu, va tenteaza?

 Kiss Kiss Dee

You Might Also Like